پاپ، رهبر کاتولیک های جهان گفت: تمام ورزشکارانی که موفق به کسب مدال در المپیک شده اند همه الگویی بسیار خوب و مناسب برای دیگران هستند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری گاتزتادلوسپرت، پاپ رهبر کاتولیک های جهان در ملاقات با مدال آوران المپیک 2012 لندن گفت: ورزشکاران و کسانیکه موفق به کسب مدال در المپیک شده اند همه الگویی بسیار خوب و کاملاً مناسب برای دیگران محسوب شده و این موضوعی است که همه باید متوجه آن باشند ورزش در رشد انسانیت نقش مؤثر و بسزایی داشته و باید در خدمت بشر مورد استفاده قرار بگیرد.

**عذرخواهی رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا از پاپ

جانی پتروچی رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا گفت: به دلیل حواشی زشتی که پیرامون ورزش ایتالیا در المپیک 2012 لندن به وجود آمد از پاپ به طور رسمی عذرخواهی کردم.

در گزارشي ديگر به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز عنوان شده است که جانی پتروچی رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا بعد از ملاقات با پاپ رهبر کاتولیک های جهان در مصاحبه با شبکه های مختلف خبری گفت: شخصاً به دلیل حواشی و مشکلاتی که پیرامون ورزش ایتالیا در المپیک 2012 لندن ایجاد شده از پاپ رهبر کاتولیک های جهان به طور رسمی عذرخواهی کردم به هر حال ورزشکاران باید نشان دهند که شایستگی بالایی دارند زیرا سفیران اصلی کشورها در چارچوب رقابت های مختلف به حساب می آیند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار