نمایش "درخت بلوط"، کاری از گروه تئاتر "نقشینه"، با توجه به استقبال مخاطبان در روزهای پایانی هر هفته، با دو اجرا میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "درخت بلوط" نوشته تیم کرواچ است که رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت در آن به ایفای نقش می پردازد و از یکشنبه، 26 آذرماه، تا جمعه، 1 دی ماه، به ترتیب علی سلیمانی، نادر فلاح، خسرو شهراز، رضا حداد، کوروش سلیمانی و مسعود کرامتی در این نمایش به نقش آفرینی می پردازند.
گفتنی است، این نمایش، درحالی پنجشنبه ،30 آذرماه، اجراهای خود را در دو نوبت با حضور رضا حداد و بابک حمیدیان به صحنه می برد، که از 1 تا 15 دی ماه، پنجشنبه و جمعه هر هفته، با دو اجرا میزبان علاقه مندان خواهد بود.
یادآور می شود، تاکنون اشکان خطیبی، علی سرابی، امیر دلاوری، برزو ارجمند، سروش صحت، مهدی پاکدل، امیر آقایی، رامین سیار دشتی، حمیدرضا پگاه، کیهان ملکی، میرطاهر مظلومی و کامبیز دیرباز در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو بلیت نمایش "درخت بلوط" می توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در ارتباط باشند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار