مدیران معاونت امور هنری در برج آزادی با یکدیگر به برنامه ریزی و ایجاد تعاملات بیشتر در عرصه­ی فرهنگ و هنر در آینده پرداختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی، در این جلسه که با حضور مدیران معاونت هنری، از جمله محمد میر‌زمانی، مدیر کل دفتر موسیقی، قادر آشنا،  مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، اصغر امیرنیا،  مشاور عالی، مرتضی باقرنژاد،  مشاور اجرایی، عباس عظیمی،  مدیر عامل انجمن هنرمندان پیشکسوت، سیف جمالی، مشاور راهبردی، سید علیرضا حسینی، مدیر عامل بنیاد رودکی، حمیدشاه علی،  مدیر مجموعه برج آزادی و ... از مدیران معاونت هنری برگزار شد بررسی مجموعه ظرفیتهای برج آزادی و ایجاد تعاملات با مدیران معاونت هنری و استفاده از توانمندیهای معاونت هنری در رونق بخشیدن به بخش‌های مختلف در برج آزادی در دستور کار قرار گرفت.
 در این جلسه معاون هنری وزارت ارشاد در خصوص ضرورت فعّالسازی بخش‌های مختلف این مجموعه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای جذب مخاطب و اطلاع‌رسانی مطالبی را بیان داشت و در ادامه مقرر شد در قالب تفاهم نامه‌های جداگانه‌ای در حوزه‌های هنرهای تجسمی، تئاتر، موسیقی و مُد و لباس در قالب برگزاری جشنواره و نمایشگاه در برج آزادی فعالیت‌هایی تاکید کرد.
همچنین پیرامون برگزاری تئاترهای خیابانی و تعزیه نیز توافق‌های اولیه با اداره کل نمایشی صورت گرفت.
در ادامه مقرر گردید لیست رویدادهای 9 ماه آینده مشخص و بر اساس آن بخشی از برنامه‌های فرهنگی و هفته‌های فرهنگی استانی و هفته‌های فرهنگی کشورها در برج آزادی برگزار گردد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار