سرپرست تیم بدمینتون کلوا گفت: قبل از آغاز مسابقات قول قهرمانی دادیم و برای رسیدن به این هدف هر تلاش می کنیم.

افشار راقب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما مسابقات لیگ امسال را بسیار جدی شروع کردیم و تا کنون هم به نتیجه دلخواه رسیده ایم ولی سایر تیم ها به اندازه ما جدی کار نمی کنند چرا که قهرمان لیگ بانوان امسال یا گاز تهران و یا کلوای مازندران است.

سرپرست تیم بدمینتون کلوای مازندران در ادامه افزود: مسابقه بعدی ما 7 و 8 دی ماه به میزبانی شیراز برگزار می شود و ما با استان های فارس، رشت، گیلان و قزوین هم گروه هستیم و همان طور که در ابتدا قول قهرمانی دادیم الان هم برای قهرمانی تلاش می کنیم و در شیراز با بیشترین توان ظاهر می شویم.

راقب با بیان این که هیجان مسابقات در پایین ترین سطح خود قرار دارد گفت: ما پیشنهاد خوبی به ملی پوشان دادیم اما از آن جایی که فریبا جلالیان، مربی تیم ملی، مربی گاز تهران نیز هست اکثر ملی پوشان به این تیم پیوستند و سایر تیم ها رغبتی برای حضور در مسابقات ندارند چرا که خود را بازنده می دانند و در بعضی مواقع حتی مسائل مالی را بهانه می کنند.

سرپرست تیم کلوای مازندران در پایان تصریح کرد: اگر فدراسیون راهکاری را برای این مسئله در نظر نگیرد هم چنان شاهد این وضع در لیگ بدمینتون بانوان هستیم و در این صورت پیشرفتی که انتظار داریم به وجود نمی آید./مح

برچسب ها: سرپرست ، راقب ، کلوای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار