دبیر کمیته راهبری جامعه ایمن منطقه 4 گفت: کمیته راهبری جامعه ایمن اقدام به تهیه و توزیع بروشور های ایمن در آلودگی هوا در بین شهروندان سطح منطقه کرد.

حسین عرفانیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به افزایش ناگهانی آلاینده های هوا و بروز پدیده وارونگی دما در شهر تهران کمیته راهبردی جامعه ایمن اقدام به تهیه و توزیع بروشور ایمنی در آلودگی هوا در بین شهروندان سطح منطقه کرد.

دبیر کمیته راهبردی جامعه ایمن منطقه 4 ادامه داد: عناوین مهم این بروشور می توان به علل ایجاد آلودگی هوا، پدیده اینورژن، ایمنی و بهداشت در هنگام آلودگی هوا و... است و در واحد تکریم ارباب رجوع آمبولانس های مستقر در میادین اصلی و پایانه های تاکسیرانی توزیع شد.

در ادامه محمدعلی فیاض جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 4 از برگزاری مانور مقابله با واژگونی خودروی حمل زباله در محله تهرانپارس غربی کرد و بیان کرد: به منظور پیشگیری از وقوع بحران های احتمالی و همچنین جلوگیری از آسیب های انسانی و زیست محیطی مانور مقابله با واژگونی خودروی حمل زباله در محله تهرانپارس غربی ناحیه 5 برگزار شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار