ميزان اثر گذاري هر جشنواره اي با توجه به ابعاد برگزاريش قابل ارزيابي است. جشنواره اي كه كه در سطح كشوري برگزار شود مي تواند با تعداد زياد تري از مخاطبان ارتباط برقرار نمايد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هاشم ميرزاخاني رئيس هيئت مديره و مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران در باره برگزاري اين جشنواره عنوان كرد: ميزان اثر گذاري هر جشنواره اي با توجه به ابعاد برگزاريش قابل ارزيابي است. جشنواره اي كه كه در سطح كشوري برگزار شود مي تواند با تعداد زياد تري از مخاطبان ارتباط برقرار نمايد.
رئيس شوراي سياست گذاري جشنواره نماز و نيايش با تاكيد بر هدفمند بودن برگزاري اين جشنواره در اشاعه فرهنگ نماز و نيايش افزود : نيايش و عبادت در فرهنگ تمام اديان الهي جايگاه خاص و ويژه اي دارد و با برنامه ريزي هدفمند در جشنواره نماز و نيايش و به نمايش در آوردن آثار در سطح كشور مي توانيم ابعاد گسترده تري به اين جشنواره بدهيم و فيلم هاي فيلم سازان تمام استانها  را در باره عبادت و نماز در كنار هم تجميع كرده و به نمايش درآوريم .
وي در ادامه تصريح كرد : اين نوع موضوعات چون با مسائل اعتقادي مردم سرو كار دارند مي توانند با اطلاع رساني صحيح مخاطبان زيادي داشته باشند و مردم از تمام اقشار به ديدن فيلم هاي جشنواره بيايند . تلاش داريم، تبليغات جشنواره و سطح برگزاري آن به گونه اي باشد كه تمام مردم از آن اطلاع داشته باشند. هر جشنواره اي با حضور گسترده مخاطبان است كه معنا و هويت پيدا مي كند.
ميرزاخاني به ارسال تفاهم نامه برگزاري همزمان جشنواره در سطح كشور براي مديران كل فرهنگ و ارشاد اسلامي سي استان كشور اشاره كرد و افزود: براساس برنامه ريزي كه انجام شده و توافق في مابين با ادارت كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استانهاي سراسر كشور ان شا ا... شاهد برگزاري جشنواره به شكل همزمان از 2 تا 5 بهمن ماه در سراسر كشور با حمايت مديران كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استانها توسط دفاتر انجمن خواهيم بود و جشنواره در تقارن با آغاز هفته وحدت در كشور با همين نگاه و نيت ان شا ا... به شكلي وسيع تر برگزار خواهد شد.
اين مدير فرهنگي  با تاكيد بر برگزاري منظم جشنواره از دوره دوم آن به شكل دوسالانه و در استان قم افزود: شوراي سياست گذاري جشنواره با تدوين برنامه هايي جدي جشنواره را از صرف برگزاري همراه با نمايش چند سانس فيلم و يك نمايشگاه عكس خارج كرده و بخش هاي متنوعي را براي آن در دست برنامه ريزي دارد كه به مرور اعلام خواهد شد.
پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از 2 تا 5 بهمن ماه در قم برگزار مي شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار