كارگردان سريال‌هاي ديني در كشورمان گفت: پرداختن به مباني نماز و نيايش يك سلسله هميشه جاري است كه نبايد به مدت زمان خاصي در يك جشنواره محدود شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، فرج الله سلحشور، با اشاره به تاثيرات برگزاري جشنواره نماز و نيايش بيان كرد: برگزاري اين جشنواره موجب افزايش انگيزه و نشاط در بين فيلم سازان و به جوانان مي‌شود.
وي با تاكيد بر اينكه مباني ديني در جامعه تصريح كرد: مباني ديني به مدت زمان خاصي محدود نمي‌شود و يك سلسله‌اي هميشه جاري است كه به همين دليل نبايد به موضوع مهمي مانند نماز و نيايش در يك مدت زمان محدود در جشنواره پرداخته شود .
كارگردان فيلم يوسف پيامبر به جايگاه معنوي جشنواره‌هاي ديني اشاره و ابراز كرد: بايد بستري براي حمايت از توليد فيلم‌هايي كه مي‌تواند موجب هدايت جوانان به سمت فرهنگ ديني و ترويج فرهنگ نماز و نياش در جامعه شود فراهم گردد.
خاطرنشان مي شود :پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين از 2 تا 5 بهمن ماه به مدت چهار روز در استان قم برگزار مي‌شود و ثبت نام در جشنواره در سه بخش فيلم كوتاه، عكس و فيلمنامه تا 27 آبان ماه از طريق سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir ادامه دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.