معاون سياسي امنيتي استاندار با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري و بنيان گذار انقلاب اسلامي بر حفظ وحدت گفت: وحدت کشور را در برابرحوادث و توطئه ها بيمه کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمد علي نصرتي در همايش روساي عقيدتي سياسي پليس فرماندهي انتظامي با اشاره به اذعان جاسوسان کشورهاي غربي، که تنها راه به اضمحلال کشاندن جوامع مسلمين را ايجاد تفرقه بين مردم و دولتمردان دانسته اند، از اختلاف و تفرقه بعنوان سهم مهلک ياد کرد و افزود: تفرقه بسياري از فرصتهاي خدمت رساني را از مسئولين مي گيرد.

وي با بيان اينکه دشمن در رسيدن به اهداف خود هيچ چيز را نامشروع نمي داند گفت: بصيرت، آگاهي، هوشياري و دشمن شناسي و وحدت و همدلي باعث خواهد شد تا دشمنان در رسيدن به اهداف و توطئه هاي خود با شکست مواجه شوند.

معاون سياسي امنيتي استاندار يادآور شد: از آغاز انقلاب اسلامي تا کنون، دشمن هيچ گاه از مواضع خود کوتاه نيامده است و با خاطره ي فتنه ي 88، براي انتخابات آينده چشم طمع دوخته است.

وي با اشاره به عدم تمايل دشمنان به برگزاري انتخابات رياست جمهوري در کشور و رواج زندگي ماشيني، اغواگري برخي رسانه ها و دشواريهاي زندگي و درگيريهاي ذهني مردم، بر نقش روساي عقيدتي سياسي پليس در ايجاد شناخت بين اقشار مختلف جامعه تاکيد کرد.

نصرتي گفت: نيروي انتظامي بايد بعنوان سرباز مخلص و ولايت مدار تنها با توجه به رهنمودهاي ولي فقيه در مسير ايجاد همدلي هم افزايي و موقعيت شناسي و دشمن شناسي حرکت کند.

معاون سياسي امنيتي استاندار با بيان اينکه دشمن در رويارويي با نظام جمهوري اسلامي به اين نتيجه رسيده است که با جنگ سخت نمي تواند مبارزه کند گفت: هم اکنون دکترين خود را به جبهه جنگ نرم از جمله ترويج مواد مخدر، فحشا و بي بند و باري در بين جوانان و تضعيف باورهاي ديني را نشانه رفته است.

وي ايمان، ايثار، شجاعت و شهادت طلبي را از جمله عواملي برشمرد که ايران را در برابر دشمنان پيروز کرده است گفت: دشمنان سعي دارند با نشر اکاذيب، شايعه پراکني اين روحيه را از ملت ايران گرفته، بي ثباتي را در کشور جايگزين کنند./س

برچسب ها: دشمن ، مواضع ، کوتاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.