معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد مازندران به سیل‌زدگان بهشهری خبر داد.

ثابت قدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به کمک 100 میلیون ریالی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به خانواده متوفیان سیل زده بهشهری گفت : به هر خانواده 20 میلیون ریال توسط کمیته امداد کمک شد.

وی در ادامه با اشاره به توزیع لوازم خانگی و سبد غذایی بهشهری افزود : ارزش ریالی این سبد غذایی 254 میلیون ریال بوده است که میان 55 خانواده مددجوی سیل زده توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با تاکید بر اینکه 14 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به دو نوعروس آسیب دیده از سیل نیز پرداخت شد، تصریح کرد : 130 میلیون ریال نیز برای تعمیر مسکن و تحویل مصالح ساختمانی نیز از اقدامات کمیته امداد استان در این بخش بوده است.

ثابت قدم از ارسال 100 میلیون ریال کمک نقدی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد و گفت: ارسال 270 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شده شهرستان برای کمک به سیل زدگان نیز از اقدامات کمیته امداد برای مساعدت به سیل زدگان برای بازگشت به زندگی بوده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.