پس از جلسه‌ای یک ساعته میان فرهاد مجیدی و فتح الله زاده، مجیدی قرارداد داخلی خود را به مدت یک سال و نیم با استقلال به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فرهاد مجیدی قرار بود ساعت 22 دوشنبه شب برای مذاکره با فتح الله زاده در دفتر مدیرعامل استقلال در لارستان حاضر شود.

از اهواز تا تهران به خاطر مجیدی

خبرنگاران و هوادارانی که از نقاط مختلف از جمله سمنان و اهواز برای حضور فرهاد مجیدی در خیابان افتخاری نیا که دفتر فتح الله زاده در آنجا واقع شده حاضر شده بوند، ساعتها در مقابل ساختمان دفتر فتح الله زاده به انتظار مجیدی ایستادند تا سرانجام پس از یک ساعت و 5 دقیقه تاخیر مجیدی در ساعت 23:05 به لارستان آمد.

به محض ورود اتومبیل مجیدی که به همراه برادرش حضور یافته بود تعدادی از حامیان ناصر حجازی با شعار "مجیدی خائن" و " مکتب حجازی بابا غیرت داره" نسبت به حضور دوباره مجیدی در استقلال از وی انتقاد کردند و در مقابل گروهی دیگر که تعدادشان به مراتب بیشتر بود مجیدی را تشویق کردند و با اهدا یک دسته گل آبی بازگشت شماره 7 استقلال را به وی تبریک گفتند.

قرار بود در جلسه امشب قلعه نویی نیز حضور یابد اما جلسه فتح الله زاده و مجیدی بدون حضور قلعه نویی از ساعت 23:10 شروع شد و تا ساعت 10 دقیقه بامداد ادامه یافت.

فتح الله زاده و مجیدی در پایان جلسه خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه های گروهی حاضر در محل بودند.

مجیدی: خوشحالی یک نفر هم برایم کافی است

فرهاد مجیدی پس از پایان جلسه اظهار داشت: واقعیت این است که برایم بازی کردن در استقلال خیلی مهم بود و دوست داشتم شرایطی فراهم شود که با پیراهن تیمی که سالها در آن فوتبال بازی کرده بودم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. خوشبختانه مذاکراتی با فتح‌‌الله‌زاده انجام دادیم و در نهایت تصمیم به بازگشت من گرفته شد اگر از آمدن من حتی یک هوادار خوشحال شود این موضوع برایم کافی  است. قرارداد من با استقلال یک سال و نیمه است و تا آنجا که توان داشته باشم برای این تیم تلاشم را می کنم.

وی درباره اعتراض برخی از هواداران ناصر حجازی به او برای بازگشت به استقلال اظهار داشت: من چیزی ندیدم.نباید فراموش کنیم که حجازی نه تنها اسطوره من بلکه اسطوره تمام استقلالی‌ها و حتی خود امیر قلعه‌‌نوعی است .

مجیدی افزود:آقای حجازی برای تمامی استقلالی‌ها عزیز است و همیشه در زمان مربیگیری به من لطف داشتند برای من مهم پیراهن استقلال و هواداران این تیم است و همانطور که قبلا گفتم اگر می‌دانستم یک هوادار استقلال با آمدن من خوشحال می‌شود این کار را می‌کردم.

مجیدی درباره شرایط بدنی‌ خود گفت: مطمئناً به دلیل اینکه مدتی تمرین نداشتم دو هفته بدنسازی می‌کنم با یک بدنساز صحبت کرده‌ام و تا شرایطم جسمی‌ام مهیا نشود بازی نخواهم کرد.

مجیدی درباره اینکه در آغاز فصل آیا مسئله کاپیتانی باعث شد به استقلال نیاید، خاطرنشان کرد: چنین بحثی در میان نبوده و دوست ندارم به گذشته بازگردم. کاپیتانی تیم استقلال برایم افتخار است اما شرایطی پیش آمد که باعث شد به استقلال نپیوندم. بحث کاپیتانی در میان نبوده است اگر یادتان باشد در یک مسابقه برای ایجاد همدلی بازوبند کاپیتانی را به دست شریفات که یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم است بستم. کاپیتانی خیلی ارزش دارد اما نه به این اندازه که در استقلال بازی نکنم.

وی درباره اینکه آیا با امیر قلعه‌نویی در مورد بازگشت به استقلال صحبت داشته و اینکه در این مدت در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است، اظهار داشت:‌ با آقای قلعه‌نوعی و فتح‌‌الله‌زاده صحبت کرده‌ام و آقایان به من گفتند هر زمان شرایط فراهم شود در کلاس‌های مربگیری شرکت کنم، برایم باشگاه استقلال بسیار مهم است و دوست داشتم شرایطی ایجاد شود که در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و باز هم می‌گویم اگر می‌دانستم دل یک هوادار با آمدن من شاد می‌شود برایم بسیار اهمیت داشت.

فتح الله زاده: بعضی ها از حضور مجیدی در استقلال می ترسند

فتح الله زاده پس از توافق فرهاد مجیدی با استقلال بسیار خوشحال به نظر می رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که قولمان به هواداران را عملی کردیم. ما با تمام زحمتهایی که وجود داشت توانستیم در ساعتی پس از بامداد امروز با مجیدی به توافق برسیم و او را برگردانیم. امیدوارم استقلال با آمدن مجیدی شاداب تر شود و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا هم افتخار آفرینی کنیم.

وی با اشاره به حضور تعداد زیادی خبرنگار و عکاس برای پوشش خبری و تصویری حضور مجیدی در استقلال گفت: به هر حال مجیدی بازیکن معمولی نیست و حضور این همه خبرنگار و عکاس در این وقت شب حرف من را تایید می کند. او هم پیشنهادهای خیلی سنگینی را دریافت کرده بود اما فقط حاضر شد برای استقلال بازی کند. من هم برای امضای قرارداد به یکی از دوستان گفتم مهر بیاورد، او هم به اشتباه مهر نماز آورد تا معلوم شود این قرارداد معنوی است. ضمن اینکه ما وقتی قرآن را برای این انتقال باز کردیم، آیه ای آمد که درباره برکت بود و ما این را به فال نیک می گیریم.

فتح الله زاده درباره بحث کاپیتانی استقلال گفت: فرهاد بازوبند را به رحمتی می دهد و رحمتی هم بازوبند را به فرهاد بر می گرداند و ما از این لحاظ مشکلی نداریم.

وی درباره برخی اعتراضهای هوداران حجازی به بازگشت مجیدی به استقلال و کار زیر نظر قلعه نوعی گفت: این اعتراض مربوط به یک نفر بود و آن یک نفر هم هوادار حجازی نبود. کسانی که به حضور مجیدی در استقلال معترض هستند، افرادی هستند که از آمدن مجیدی می ترسند و هواداران و بازیکنان ما از حضور مجیدی در استقلال خوشحال هستند.

پایان جلسه و حضور ماموران پلیس

مجیدی و فتح الله زاده پس از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در ساعت 30 بامداد قصد خروج از ساختمان را داشتند اما ازدحام بیش از حد هواداران در مقابل ساختمان و دودستگی شدیدی که بین آنها بود مانع از این کار شد.

هواداران حاضر در محل، در بامداد سه شنبه با سردادن شعار حتی برای اهالی محل نیز ایجاد مزاحمت کردند و حضور فتح الله زاده نیز در بین آنها باعث متفرق شدن آنها نشد و کماکان عده ای معدود که با پیراهن هایی که تصویر ناصر حجازی روی آن حک شده بود به حضور مجیدی در تیم استقلال قلعه نویی معترض بودند و در مقابل گروهی با سردادن شعار مجیدی با غیرت و حمایت از فتح الله زاده و قلعه نویی به تشویق آنها پرداختند.

در نهایت، در ساعت یک بامداد سه شنبه با حضور دو دستگاه خودروی پلیس در محل و متفرق شدن هواداران، مجیدی به همراه فتح الله زاده از ساختمان خارج شدند و یک خودروی دیگر از کارمندان استقلال به همراه دو خودروی پلیس، خودروی حامل مجیدی را همراهی کردند تا وی از محل دور شود.

سرانجام قصه شیرین فرهاد برای مدیرعامل استقلال در ساعت یک بامداد به پایان رسید تا فتح الله زاده با بازگرداندن مجیدی به استقلال طبق گفته خودش یک ماهی بزرگ که به راحتی به هر طوری نمی افتد را شکار کند.

حال باید منتظر ماند و دید که استقلال در نیم فصل دوم با حضور مجیدی و سایر بازیکنانی که هر کدام برای خود در فوتبال ایران اسم و رسمی دارند و حضور قلعه نویی در راس کادر فنی چه نتایجی کسب می کند.

 

برچسب ها: مجیدی ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عبدالحسین
۰۵:۵۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۱
مجیدی خوش آمدی
Iran (Islamic Republic of)
mohi
۰۲:۵۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۱
ورود اقا فرهاد به خونه رو به همه استقلالیا تبریک میگم به امید قهرمانی در هرسه جام
آخرین اخبار