يکي از سايت‌هاي اماراتي نوشت: «هواداران از حضور مجيدي در ورزشگاه خانگي الوصل تعجب کردند. مجيدي اعلام کرد تنها براي ديدن تمرينات اين تيم به آن‌جا رفته است نه چيز ديگري.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ فرهاد مجيدي در تمرينات الوصل حاضر شد. او پس از گذراندن دوره‌هاي مربي‌گري در لندن، براي استراحت و حضور در کنار دخترش، به دبي بازگشت. مجيدي از اين فرصت استفاده کرد و در تمرين تيم الوصل نيز حاضر شد. او دوره‌هاي مربي‌گري نوجوانان را در انگليس با موفقيت پشت‌سر گذاشت و فعلا استراحت خواهد کرد. حضور اين بازيکن در تمرينات تيم سابقش براي آن‌ها مثل يک غافلگيري بود.

 يکي از سايت‌هاي اماراتي نوشت: «هواداران از حضور مجيدي در ورزشگاه خانگي الوصل تعجب کردند. مجيدي اعلام کرد تنها براي ديدن تمرينات اين تيم به آن‌جا رفته است نه چيز ديگري.» در واقع از همان لحظه ورود مجيدي به تمرينات الوصل، اين شايعه قوت گرفت که اين بازيکن براي نيم فصل دوم ليگ امارات به الوصل خواهد پيوست. سال گذشته اين باشگاه پيشنهاد جدي خود را به مجيدي ارائه داد. در ابتداي امسال نيز الوصل خواهان جذب اين بازيکن بود. با آن‌که قانوني در امارات تصويب شده که باشگاه‌هاي اين کشور به دليل مسايل سياسي بازيکن ايراني جذب نکنند، مسئولان الوصل به مجيدي اعلام کردند راهکاري براي حل اين مشکل دارند. اما مهاجم ايراني سرانجام تصميم گرفت که به الوصل نرود. او پس از اين اتفاقات، سه‌شنبه به تمرين زردهاي دبي رفت و به تماشاي تمرينات اين تيم پرداخت. او يکي از تماشاگران بازي الوصل و دبي در ليگ امارات هم خواهد بود.
 
منبع: خراسان
برچسب ها: هواداران ، الوصل ، مجیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.