شهردار منطقه 4 گفت: با بارش نخستین برف پاییزی که در شمال شرق تهران آغاز شد، عملیات برف روبی آغاز و مشکلی برای تردد شهروندان وجود ندارد.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،ضمن بیان این مطلب افزود: همزمان با بارش نخستین برف پاییزی که در شمال شرق تهران آغاز شده است، ستاد برف روبی منطقه در بیش از 10 نقطه فعالیت خود را با تمام امکانات آغاز کرد.
شهردار منطقه 4 ادامه داد: با توجه به شرایط خاص منطقه و پیش بینی بارش سنگین برف، ضمن آمادگی سایت های برف روبی از روز جمعه و آماده باش بیش از 300 نیروی برف روب، 300 مخزن مخصوص شن جهت دپوی شن مخصوص جانمایی شده است تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد.
کریمیان تصریح کرد: به منظور تسریع در ارائه خدمات بهینه به شهروندان در زمان بارش برف تمام تجهیزات مذکور به همراه نیروی انسانی موردنیاز در ایستگاه های برف روبی، بزرگراه ها،خیابان ها و معابر منطقه استقرار یافته اند تا در این مدت با حداقل زمان ممکن به محل اعزام شوند.
وی در ادامه به برف تکانی شاخه های درختان در مدت زمان اجرای طرح اشاره کردو اظهار داشت:در این ستاد علاوه بر برف روبی سطح معابر، شاخه تکانی درختان جهت جلوگیری از انباشته شدن برف و احتمال شکستگی درختان انجام خواهد شد.
شهردار منطقه 4 با اشاره به اجرای طرح فوریتی لایروبی انهار در سطح معابر منطقه تاکید کرد: در این طرح فوریتی که از 30 روز قبل در سطح منطقه اجرا شد، علاوه بر بازدید و رفع نواقص دریچه و سنگدال های رو بسته و اصلاح شیب سطوح آبگیر و جلوگیری از ایستایی آب،به طور مستمر از وضعیت مسیل ها بازدید خواهد شد تا در زمان بارش برف و باران ضمن جلوگیری از طغیان احتمالی آنها، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از هرگونه مشکل صورت پذیرد.
وی خاطر نشان کرد: تمام شهروندانی که قصد تردد در محدوده منطقه 4 به ویژه محورهای شمال و شمال شرقی در محدوده بزرگراه شهید بابایی، شهید زین الدین،دماوند و لشگرک را دارند ضمن تجهیز خودروی خود به زنجیر چرخ،با احتیاط کامل تردد کنند./ف
برچسب ها: شهردار ، برف ، پاییز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار