رئيس سازمان پدافند غيرعامل كشور بخاطر توليد مستند «آخرين روزهاي زمستان» از رسانه ملي قدرداني كرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرتيپ پاسدار دكتر "غلامرضا جلالي" در نامه اي به مهندس ضرغامي  رئيس رسانه ملي از تلاش هاي رسانه ملي در توليد مستند «آخرين روزهاي زمستان» از صدا وسيما تشكر و قدرداني كرد .
در بخشي از نامه رئيس سازمان پدافند غيرعامل كشور به رئيس سازمان صدا و سيما  آمده است:
مستند «آخرين روزهاي زمستان»، نگاهي نو به زندگي يكي از فرماندهان دفاع مقدس دارد كه جاي آن سال‌ها در رسانه ملي خالي بود و اكنون كه اين مستند با جسارت و شجاعت افسران جوان جبهه جنگ نرم ساخته شده است بايد مورد قدرداني قرار گيرد .  شايد خيلي از جوانان ما تاكنون اطلاع كمي از زندگي شهيد بزرگوار سرلشكر حسن باقري داشتند، اما اكنون علاقه‌مند هستند بدانند كه چگونه خبرنگار يك روزنامه تبديل به يكي از استراتژيست‌هاي جنگ مي‌شود و يكي از صفحات دفاع مقدس به نام اين شهيد رقم مي‌خورد .
در بخشي ديگري از اين نامه آمده است :
تبيين واقعيت‌هاي دفاع مقدس و استقبال از مجموعه‌هاي فاخري كه از رسانه‌ ملي پخش مي‌شود، حاكي از گيرايي و جذابيت‌هاي خاص دفاع مقدس است. امروز اگر جوانان و نوجوانان ما با حقايق عميق دفاع مقدس آشنا نشوند نمي‌توانند در مقابل هجمه‌هاي گسترده تهاجم فرهنگي و جنگ نرم دشمن مقاومت كنند.
 
 سردار جلالي در پايان از همه دست‌اندركاران اين اثر هنري ارزشمند بويژه رئيس رسانه ملي و مدير شبكه يك قدرداني و تشكر كرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار