مدیر فرهنگي هنري منطقه سه و رييس فرهنگسرای ارسباران از برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه داستان‌خوانی دفاع مقدس توسط صداپیشگان مطرح کشور در این مرکز فرهنگی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران؛ سیدمرتضی توکلی، رييس جدید اين فرهنگسرا با اشاره به برنامه‌های جدید خود برای مدیریت این مجموعه فرهنگی اظهار داشت: با توجه به حساسیت و موقعیت ویژه این مجموعه فرهنگی هنري در مدیریت فرهنگی شهر تهران در نظر است برنامه‌های خوب و با سابقه‌ای که در این مرکز فرهنگی تاکنون اجرا ‌شده است با قوت و کیفیت سابق ادامه و البته در بخش آموزش به دلیل اهمیت راهبردی آن، شاهد تقویت برنامه‌ها خواهیم بود.
وی افزود: سعی ما این است که فضای این مجموعه فرهنگی با حضور هرچه بیشتر اساتید در تمام حوزه‌های هنری همراه شود که این موضوع در حوزه‌هایی مثل فیلمنامه‌نویسی و تئاتر و نیز فعالیت‌هایی مثل روزنامه‌نگاری با قوت بیشتری دنبال می‌شود.
توکلی با اشاره به لزوم استفاده از فضاهای فرهنگی و پتانسيل موجود برای بهره‌گيري حداكثري از  این مرکز فرهنگی تاکید کرد: يكي از سياست هاي كلان و اهداف جدي در اين فرهنگسرا، اجراي برنامه اقتصاد هنر در این مرکز فرهنگی است که بر اساس آن فضاهای فرهنگی این مجموعه کاربری بیشتری پیدا می‌کند.
توکلی همچنین با اشاره به باشگاه کتاب ارسباران تصريح كرد: یکی از برنامه‌های تازه‌ای که فرهنگسرای ارسباران درصدد اجرای آن است، انجام برنامه داستان‌خوانی با حضور صداپیشگان مطرح کشور و با هدف بازخوانی داستان‌های کوتاه دفاع مقدس در این باشگاه است.
مدير فرهنگي هنري منطقه سه افزود: مذاکراتی با برخی از صداپیشگان مطرح کشور مانند بهروز رضوی خواهيم داشت که امیدواریم با پذیرش این مسئولیت توسط ايشان و ساير هنرمندان این برنامه هرچه زودتر در فرهنگسرای ارسباران عملیاتی شود./ص
برچسب ها: فرهنگسرا ، ارسباران ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار