سیامند رحمان، قوی ترین مرد معلول جهان و دارنده مدال طلا پارالمپیک لندن، از دانش آموزان آسیب دیده در حادثه آتش سوزی دبستان روستای "شین آوا" عیادت کرد.

سیامند رحمان قوی ترین مرد معلول جهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص این اقدام گفت: روستای "شین آوا" در مجاورت محل سکونت من قرار دارد و به عنوان یک هم زبان و هم وطن، وظیفه خود دانستم که به عنوان نماینده جامعه ورزشی جانبازان و معلولین  با دیدار از دانش آموزان آسیب دیده و خانواده های آنها، مرهم کوچکی بر این زخم عمیق باشم.

رحمان در ادامه افزود: بسیاری از بچه های آسیب دیده، من را می شناختند و مسابقات من در پارالمپیک را دنبال می کردند، از این رو هنگامی که با آنها مواجه شدم و هدایای کوچکم را تقدیم شان کردم، خوشحالی را در چهره آنها و خانواده هایشان احساس می کردم.

امیدوارم هر چه زودتر همه آنها سلامتی و بهبودی خود را به دست بیاورند و دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

قوی ترین مرد معلول جهان در خصوص شرایط خود پس از رقابت های پارالمپیک لندن گفت: پس از رقابت های لندن مدتی استراحت کردم و در حال حاضر برای شروع تمریناتی سبک در ارومیه آماده می شوم تا آمادگی لازم برای حضور در برنامه های پیش رو را داشته باشم.

ملی پوش تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان با حضور در بیمارستانی در ارومیه از 16 دانش آموز آسیب دیده در حادثه آتش سوزی دبستان روستای "شین آوا" عیادت و دلجویی کرد./با  
برچسب ها: رحمان ، جانبازان ، معلولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار