266 جواز تاسیس طی هشت ماهه امسال در استان زنجان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری برای پروانه‌های بهره‌برداری در استان زنجان یک هزار و 136 میلیارد و 469 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: سه فقره جواز تاسیس واحد فنی نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر شده است.

معصومی با بیان اینکه یک فقره پروانه واحد فنی طی هشت ماه امسال در استان زنجان صادر شده است، تصریح کرد: در مجموع برای سه نفر در این واحد اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجوز 15 طرح توسعه با سرمایه‌ای بالغ بر 372 هزار و 843 میلیون ریال در استان زنجان صادر شده است، ادامه داد: 352 فرصت شغلی در این طرح‌های توسعه ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با بیان اینکه 2 فقره پروانه طراحی طی هشت ماه امسال در استان زنجان صادر شده است، یادآور شد: در مجموع برای شش نفر اشتغالزایی می‌شود.

وی اضافه کرد: هفت مورد واحد راکد در استان زنجان شناسایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مجموع جوازهای تاسیس استان زنجان را بیش از یک هزار فقره برشمرد و افزود: در مجموع بر اساس این جوازهای تاسیس برای 39 هزار و 178 نفر اشتغال ایجاد شده است./س



برچسب ها: صدور ، جواز ، تاسیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.