طی 6 ماه اول امسال 3 هزار و 197 پایان نامه در واحد علوم تحقیقات دفاع شده که به مهمترین رویداد این واحد دانشگاهی مطرح می شود.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران: دکتر منصور بیات معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در نشست خبری امروز که در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش برگزار شده بود افزود: یکی از مهمترین ویژگیهای دانشگاه علوم و تحقیقات  تحصيلات تکمیلی است یعنی پیگیری پروسه های تحقیقاتی جز اهداف ما است و در کنار آن به دنبال تجاریی سازی طرح ها هستیم تا در حل مشکلات کشور از آن استفاده کنیم.
 
وی گفت: در بخش ارتباط با صنعت پیگیر انعقاد تفاهم نامه های پژوهشی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی هستیم و بنیاد مستضعفان، انستیتو پاستور و سازمان صنایع و نوسازی و همچنین وزارت نفت از جمله جاهایی است که با آنها قرارداد بستيم علاوه بر آن در دفتر ارتباط با صنعت به دنبال ایجاد پارکهای علم و فناوری، مراکز رشد و آزمایشگاه تحقیقاتی می باشیم تا از این طریق علوم تحقیقات به قطب های پژوهشی برسد.
 
"ضرورت ایجاد مجلات الکترونیک در علوم تحقیقات"
معاون پژوهشی دانشگاه علوم تحقیقات تصریح کرد: مجلات یکی از مهمترین اهداف ما است ، درصدد هستیم مجلات الکترونیک را راه اندازی کنیم تا از این طریق به ارتقا کیفیت برسیم.
 
وی گفت: در آینده ای نزدیک در نظر داریم کتاب مرجع دایره المعارف بین رشته ای را نیز ایجاد کنیم زیرا این یکی از نیازهای جامعه ما است که در دانشگاه ها اشاره ای به آن نشده است.
 
 بیش از 3 هزار پایان نامه در 6 ماه اول امسال دفاع شده
 
بیات افزود: گرفتن هیات علمی پژوهشی جز اهداف دیگر در آینده است و همچنین دادن پژوهانه به اساتید از دیگر برنامه ها می باشد و 6 ماه اول امسال بیش از 3 هزار پایان نامه دفاع شده که 300 پایان نامه در کارشناسی ارشد و 497 پایان نامه در مقطع دکتری است./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، علوم ، تحقیقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار