مسئول کمیته مسابقات لیگ بانوان در خصوص حذف دو تیم فوتسال از جدول رقابتهای لیگ برتر و پرونده دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و پاس همدان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ فاطمه علیپور، مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال و فوتسال در خصوص حذف دو تیم فوتسال شاهین بندرعباس و خراسان رضوی گفت: این دو تیم مدارک خود را تکمیل نکرده و این در حالی است که مسابقات لیگ برتر فوتسال از 30 آذر آغاز می شود. امروز نامه ای به هیات های فوتبال دو تیم فوق ارسال و اعلام خواهیم کرد که این دو تیم از جدول مسابقات لیگ برتر حذف خواهند شد.

وی در خصوص پرونده دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و پاس همدان که به دلیل شرایط نامساعد لغو شد گفت: زمین تیم میزبان(ملوان بندر انزلی) مساعد نبوده و یک بارندگی باعث شد تا این بازی برگزار نشود. البته تیم میزبان سعی خود را برای برگزاری این دیدار انجام داد اما تمام زمین هایی که برای بازی پیشنهاد دادند هرکدام مشکلات خاص خود را داشته و در نهایت این دیدار برگزار نشد.

علیپور در پایان گفت:  باید تمامی تیم های لیگ برتری شرایط استاندارد داشته باشند تا در صورت بارش باران با لغو بازیها مواجه نشویم. بر همین اساس پرونده این بازی برای تصمیم نهایی به کمیته انضباطی به منظور تعویق یا اعلام نتیجه ارسال می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار