با پایان فعالیت و ارایه خدمات هجدهمين گروه از متخصصان مجمع داوطلبان درمانگر محرومان سازمان نظام پزشکی در مناطق محروم شهرستان دزفول حدود 3000 نفر از بیماران توسط اين متخصصان بصورت رايگان درمان شدند.

 به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر لعبت گرانپايه، دبير مجمع داوطلبان درمانگر مدد محرومان سازمان نظام پزشكي در اين خصوص گفت: با تعیین بخشهاي محروم و کم برخوردار شهرستان دزفول در استان خوزستان به عنوان مقصد گروهي از متخصصان اعزامی این سازمان جهت ارایه خدمات رایگان درمانی، از نيمه آذرماه 91 گروهی از پزشکان عمومی با استقرار در این منطقه ضمن معاینه بیماران به غربالگری بیماری‌ها و شناسایی تخصص‌های مورد نیاز مردم این بخش پرداختند.

وی افزود: پس از آن طي روزهاي 22 تا 24 آذرماه جمعی از متخصصان رشته‌های مختلف، از جمله متخصصان جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، متخصص اطفال، متخصص پوست و مو، متخصص ارتوپدي، متخصص بيماري هاي عفوني، متخصص چشم و متخصص دندانپزشكي به همراه چند پزشک عمومی و ماما در اين شهرستان مستقر شدند و تا پایان روز 24 آذرماه حدود 3000 نفر از بیماران را ویزیت و به آنان خدمات درمانی رایگان ارایه نمودند.

دكتر گرانپايه اظهار اميدواري كرد با توجه به كمبود پرسنل اتاق عمل در بيمارستان هاي مناطق محروم كشور، در آينده  تعدادي از تكنيسن هاي اتاق عمل و بيهوشي داوطلب در گروه هاي اعزامي مدد محرومان حضور داشته باشند.

دکتر گرانپايه در پايان از استانداري، فرمانداري،مسوولان دانشگاهي، شبكه بهداشت و درمان، شهرداري و نماينده دزفول در مجلس شوراي اسلامي و نيز رييس و كاركنان سازمان نظام پزشكي اين شهرستان كه زمينه ارايه خدمات تخصصي مدد محرومان را در اين منطقه فراهم كردند، تقدير و تشكر كرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.