جراح برجسته مغز و اعصاب جهان با اشاره به مرکز مغز و اعصاب در حال ساخت در منطقه 2 تهران گفت: این مرکز پس از بهره برداری به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز مغز و اعصاب جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، پرفسور سمیعی در نشست خبری پنجمین سپوزیوم بین المللی جراحی مغز و اعصاب بیمارستان فوق تخصصی میلاد افزود: با شناختی که از همه مراکز مغز و اعصاب جهان از جمله آلمان دارم مرکز مغز و اعصاب در حال ساخت منطقه 2 تهران بی نظیر است .
وی با بیان اینکه همواره در طول خدمتم به بیماران در هانوفر آلمان زمان زیادی را از راه دور صرف پیگیری مراحل ساخت این مرکز اختصاص دادم خاطر نشان کرد: همت ما این بوده تا این مرکز کاملا ایرانی ساخته شده و به بهره برداری برسد که اینچنین نیز خواهد شد که هم اکنون در سه شیف شبانه روزی در حال ساخت است.
پرفسور سمیعی گفت: براساس پیش بینی ها، مرکز مغز و اعصاب تهران اواخر سال 92 به بهره برداری خواهد رسید.
وی در ادامه افزود: برای هزینه درمان بیماران از چند بنیاد در این مرکز کمک خواهیم گرفت تا کسانی که پولی ندارند مشکلی در درمان نداشته باشند.
پرفسور سمیعی گفت: در این مرکز شخصا از هیچ بیماری هزینه درمان یا حق عمل جراحی و یا مسائلی از این دست نخواهم گرفت و همه تلاشم را برای خدمت به مردم ایران به طور رایگان انجام خواهم داد.
وی افزود: حتی اگر افراد سرمایه داری برای درمان بستگانشان پولی به من بدهند از آنها ده برابر مبلغشان برای درمان رایگان بیماران نیازمند در آن مرکز به کار خواهم گرفت.
پرفسور سمیعی همچنین در حاشیه این نشست خبری به خبرنگار ما گفت: پس از بهره برداری از مرکز مغز و اعصاب تهران به طور مستمر در خدمت هموطنان به طور رایگان خواهم بود و وقت اصلیم خدمت به مردم در این مرکز خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
خواهشمند است محبت کنید موسسه های خیزی که در اینکار همکاری میکنند اعلام فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
عباس قربانی حافظ
۱۳:۳۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
با عرض سلام همسرم دارای منیژیوم است و احتیاج به جراحی دارد حال از آقای پرفسور سمیعی می خواهم بگویند چه وقتهایی درایران هستند که این جراحی توسط ایشان انجام بشه یا اینکه یک بیمارستان خوب وبنام معرفی بکنند تا ما به آنجا برویم برای عمل با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
باسلام از اینکه به ایران وایرانی کمک میکنید بی نهایت ممنون امیدوارم همبشه سلامت باشید امیدوارم دست توانای شما پدرم که دوازده. سال سکته کرده و در بستر است را شفا دهید باسپاس بی پایان