شهردار منطقه 20 گفت: با توجه به تمهیدات خدمات شهری و ترافیکی تردد در تمامی محورهای عبوری این منطقه به صورت روان در جریان است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران   از شهرداری منطقه 20، عظیم بابایی با اشاره به این خبر گفت: همزمان با بارش نخستین برف پائیزی تردد خودروها به راحتی در محورهای پرتردد این منطقه انجام می شود و این درحالی است که حضور فعال 3 اکیپ گشت ترافیکی و حضور میدانی کارشناسان اجرایی از عوامل موثر در کنترل خطوط حمل و نقل عمومی و تعدیل بار ترافیکی تحمیلی در سطح منطقه بوده است. 
بابایی به موقعیت زائرپذیری این منطقه اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه منطقه 20 در مسیر ورودی های اصلی شهر تهران قرار گرفته است تمهیدات لازم برای رفع هر گونه یخ زدگی و آبگرفتگی در شریان های اصلی از جمله بزرگراه شهید رجایی، شهید آوینی، بزرگراه آزادگان و جاده قم انجام شده است. 
وی به تمهیداتی که پیش از این برای رفع هر گونه آبگرفتگی در سطح منطقه انجام شده است اشاره کرد و اظهار داشت: لایروبی کانال های اصلی و فرعی، جمع آوری ضایعات از مخازن 600 هزار مترمکعبی ، حفر چاه های جذبی  و شناسایی و رفع نقص نقاط آبگیر از جمله تمهیداتی بوده است که برای مهار سیلاب و رفع هر گونه آب ماندگی در سطح منطقه انجام شده است. 
گفتنی است استقرار 10 سایت برف روبی و 140 مخزن شن ویژه در رمپ و لوپ های بزرگراه و محورهای پر تردد از دیگر اقدامات مدیریت شهری بوده است./ف
برچسب ها: تردد ، محور ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار