کارشناس فوتبال در خصوص مسابقات غرب آسیا گفت: تیم ملی این تورنمنت را جدی نگرفته بود، کی روش ترکیب های متفاوتی را در هر سه بازی در زمین سابقه قرار داد این مسابقات برای آزمودن بازیکنان جوان تیم ملی بود.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کی روش قصد داشت فقط توانایی و عملکرد بازیکنان جدید را در جریان بازی های رسمی مشاهده کند تیم ملي برای گرفتن مدال و کسب قهرمانی در مسابقات غرب آسیا شرکت نکرده بود در مجموع بهتر بود تیم ملی جوانان و امید به این مسابقات می رفتند.

افاضلی در ادامه بیان داشت: به هر حال تیم ملی برای کسب موفقیت به بازی های غرب آسیا نرفته بود بلکه کی روش اهداف دیگری را در این بازی ها دنبال می کرد.

وی تصریح کرد: تیم های ملی ضعیفتری سال های گذشته به این تورنمنت می رفتند اما نتایج قابل قبولی می گرفتند در زمان مربیگری قلعه نوعی و مظلومی توانستیم قهرمان و نائب قهرمان شویم وضعیت فوتبال ما طوری شده که حتی از تیم های درجه دو و سوم هم گل می خوریم.

وی عنوان کرد: به هر حال فوتبال ما اشکالات فنی دارد با تیم های باشگاهی روی رده های پایه شان کار نمی کنند و به بازیکنانشان آموزش های صحیحی نمی دهند آنها این مشکلات را به گردن تیم ملی می اندازند.

کارشناس فوتبال درباره عدم گلزنی مهاجمان تیم ملی گفت: فوتبال ما در زمینه آموزش و سیستم استعدادیابی مشکل دارد تیم های فوتبال ما نتوانستند فورواردهای در رده بین المللی همچون علی دایی و وحید هاشمیان تربیت نکردند به خاطر همین کی روش به دنبال بازیکنان دو رگه می رود.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر در فوتبال ما دروغ حاکم شده است برخی از افرادی که ادعای برطرف کردن مشکلات فوتبال را دارند فقط حرف می زنند و کار درستی انجام نمی دهند کارشناسان فوتبال اظهار داشت: چند بازیکن تیم ملی آتیه بهتری خواهند داشت و به تیم ملی می توانند کمک کنند بعدها مشخص می شود در تیم ملی جوانان بازیکنانی هستند که به درد تیم ملی بزرگسالان خواهند خورد.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال با نتیجه 2 بر 1 مقابل تیم ملی یمن پیروز شد و با 5 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم نتوانست به مرحله بعد مسابقات غرب آسیا راه یابد./آق

برچسب ها: افاضلی ، فوتبال ، تورنمنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار