رئیس اداره زیباسازی حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه از نورپردازی پل های عابر پیاده سطح محدوده شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بابک منوچهری گفت: اداره زیباسازی منطقه به منظور بهبود وضعیت نمای پل های عابر و ترغیب شهروندان به استفاده از پل در هنگام شب به نورپردازی بدنه پل های سطح منطقه اقدام می نماید.

وی افزود: در این راستا پل عابر پیاده واقع در اتوبان امام علی (ع) بالاتر از خیابان جانبازان غربی پروژکتورهای ال ای دی نصب شده است.

* تعویض پرچم جمهوری اسلامی فلکه اول تهرانپارس

همچنین منوچهری با اشاره به تعویض و افزایش ابعاد پرچم بلند فلکه اول تهرانپارس گفت: در راستای بهبود احتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران واقع در پایه پرچم بلند فلکه اول تهرانپارس اداره زیباسازی منطقه در خصوص تعویض و افزایش این پرچم به متراژ 9 در 16 متر اقدام نمود.

* حذف برچسب های تبلیغاتی غیرمجاز همچنین وی با اشاره به حذف تبلیغات غیرمجاز و بهبود وضعیت نمای شهری گفت: اداره زیباسازی منطقه در خصوص امحاء‌ برچسب های تبلیغاتی غیرمجاز مراکز خدماتی از روی درب منزل و جداره های شهری در محله تسلیحات با استفاده از دستگاه واتر جت و عوامل اجرایی اقدام نمود و این طرح به صورت مستمر ادامه دارد./ز

برچسب ها: متراژ ، پرچم ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار