فرماندار باشت با اشاره به اینكه تحقیق و پژوهش حلقه گمشده آموزش است گفت: اگر در فرایند توسعه با تحقیق و پژوهش حركت كنیم، خلق ثروت از طریق تولید علم ممكن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سید' ناصر رضایی'روز یكشنبه در نشست هفته پژوهش در باشت افزود: آشنایی جوانان از پژوهش و نقش و اهمیت آن در توسعه پایدار، تشكیل بانك اطلاعاتی از پژوهش جوان و حمایت از آنها یك ضرورت است .
وی تصریح كرد: باید زمینه انجام پژوهش را در مدارس و دانشگاه‌ها فراهم و فرهنگ‌ سازی كرد تا در بلندمدت جوابگوی امور باشد.
رضایی با اشاره به اینكه تحقیق و پژوهش نقش مهمی در كار آفرینی و توانمند سازی افراد دارد اظهار كرد: لازم است فرهنگ مطالعه را در جامعه بیشتر نهادینه كنیم تا انجام تحقیق و پژوهش به نتیجه برسد.
فرماندار باشت تاكید كرد: تولید علمی و انجام پژوهشی زمانی محقق می شود كه جامعه همراه با این تفكر ،حركت پویا را در زمینه های علمی و منطبق با عقلانیت،خردمندی همراه سازد.
رضایی افزود: مطالعه و دانش كلید پژوهش است و می بایست پژوهشگران، تولیدكنندگان عرصه های مختلف جامعه همیشه دنبال ایده‌های تازه و بروز باشند.
فرماندار باشت افزود: پژوهش برای پیشرفت علمی، امری اساسی و كلیدی است كه این موضوع به فرهنگ سازی نیاز دارد و باید به سمتی پیش رفت تا در دانشگاه‌ها، افرادی تربیت شوند كه نگاه كارشناسی داشته باشند.
 برپایی نمایشگاه از دست آوردهای دستگاه های اجرایی شهرستان باشت در زمینه پژوهش از مهمترین مصوبات این نشست بود./س

برچسب ها: تحقیق ، پژوهش ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.