استاد دانشگاه جامعه مصطفي العالميه ضمن مثبت خواندن وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دانشمندان مسلمان بايد در انتشار علوم اسلامي به غرب پيشگام شوند.

عباس بستاني استاد دانشگاه جامعه المصطفي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران اقدامات ايران را در زمينه بيداري اسلامي مثبت خواند و گفت: ايران در زمينه بيداري اسلامي نقش اساسي دارد چرا که اگر تمهيدات ايران در زمينه  بيداري اسلامي نبود، اين حرکت در زمان کوتاهي به چنين دستاوردي نمي‌رسيد.

وي به تلاش‌هاي انجام شده در جهت حفظ دستاوردهاي اجلاس اساتيد مسلمان و بيداري اسلامي اشاره کرد و ادامه داد: با وجود تلاش‌هاي دشمنان در راستاي کمرنگ کردن رابطه ايران با دانشگاهيان جمهوري اسلامي ايران توانسه است با مردم و دانشگاهيان ارتباط خوبي برقرار کند.

بستاني با اشاره به تحريم‌‌هاي علمي غرب عليه ايران تصريح کرد: تحريم‌هاي اعمال شده تاکنون نتوانسته‌ در کتاب علمي ايران در جهان تاثير داشته باشد و اين امر حاکي از موفقيت ايران از پشت سر گذاشتن تمامي تحريم‌ها است.

اين استاد دانشگاه وحدت حوزه و دانشگاه را اقدام مثبتي خواند و خاطر نشان کرد: شرايط کنوني، زمان مناسبي براي ادغام تمامي علوم با معارف اسلامي است و ممالکت اسلامي بايد بتوانند در انتشار اين علوم اسلامي به جهان پيشگام باشند چراکه اين مهم نقش عمده‌اي در تبيين علوم اسلامي در جهان دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، وحدت ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار