قائم مقام شهردار منطقه 8 گفت: مدیریت شهری بر این باور است که اداره شهر بدون مشارکت حداکثری شهروندان میسر نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، موسوی در جمع نمازگزاران مسجد امام سجاد (ع) گفت: مدیریت شهری در این چند سال اخیر تلاش کرد تا در سایه تعامل، مشارکت اجتماعی همگان را در اداره شهر فراهم کند.

وی اظهار داشت: بی شک مشارکت اجتماعی در پی اعتماد جمعی شهروندان به خادمان و خدمتگزاران خویش در مسیر خدمت و فعالیت شکل می گیرد و این امر در چند سال اخیر تحقق یافت.

موسوی با اشاره به فعالیت های چشمگیر این منطقه در عمران و آبادی محلات گفت: بزرگترین مجموعه ورزشی و فرهنگی که مزین نام شهدای والا مقام است، با زیربنایی بیش از 11 هزار متر مربع در محله وحیدیه احداث و به زودی راه اندازی می شود.

وی افزود: احداث سرای محلات، مجموعه های فرهنگی، فعالیت های ورزشی و انجام عملیات عمرانی و ترافیکی در محلات از فعالیت های مدیریت این منطقه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم در اجرای عملیات پروژه بزرگراه امام علی (ع) در کنار مدیریت شهری قرار گرفتند و با همراهی آنها تلاش شد تا ادامه بزرگراه امام علی (ع) تحقق یابد.

موسوی در پایان با اشاره به تکریم ارباب رجوع و ضرورت حفظ کرامت شهروندان خاطر نشان کرد: امروز در مدیریت شهری حفظ کرامت ارباب رجوع رئوس همه فعالیت هاست و در این باوریم که باید به عنوان رفتگر محلات خدمتگزار خوب و صدیق مردم فهیم منطقه باشیم./ف

برچسب ها: محلات ، بنا ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.