مدیرکل بهزیستی استان سمنان از فعالیت 54 مؤسسه خیریه زیرپوشش بهزیستی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امیر خراسانی در بازدید از یک مؤسسه خیریه در سمنان به همراه نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار استفاده از صندوق‏های کمک مردمی، از شیوه‏های نوین برای توانمندسازی مؤسسه‏های خیریه در استان سمنان استفاده شود.

وی خواستار همکاری و هماهنگی سازمان‏های مردم‏نهاد خیریه با اداره کل بهزیستی استان سمنان شد و افزود: این مؤسسه‏ها برای پیشبرد هر چه بهتر امور خود باید با معاونت‏های مشارکت‏های مردمی و امور اجتماعی این اداره کل همکاری بیشتری داشته باشند.

محمود قدرتی، رئیس اداره سیاسی فرمانداری سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه جایگاه سازمان‏های مردم‏نهاد به عنوان بازوی همکار دولت در امور جامعه با گذشت زمان در حال تثبیت شدن است، گفت: با لحاظ کردن این مؤسسه‏ها به عنوان تعاونی، امکان استفاده آنها از تسهیلات اشتغال نیز فراهم می‏شود و این موضوع در دست بررسی است.

اکرم‏السادات احمدپناهی، مدیرعامل مؤسسه خیریه «رهروان احسان» سمنان نیز از ایجاد اشتغال خانگی برای 60 نفر در این مؤسسه خبر داد و کمک بیشتر مسئولان به مؤسسه‏های خیریه را در کمک به مددجویان خواستار شد./ج1

برچسب ها: موسسه ، خیریه ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.