درمنش، شيخ طادي و لشكري پورفيلمهاي بخش مسابقه "جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين" را انتخاب مي كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران در حالي كه 344 فيلم كوتاه در چهار بخش مستند؛ داستاني، پويانمايي و تجربي و همچنين بخش فيلمهاي 110 ثانيه اي به اين جشنواره رسيده است، محمد درمنش، پرويز شيخ طادي و پژمان لشكري پور فيلمهاي بخش مسابقه را انتخاب مي نمايند.
 
بر اساس اين گزارش  هشت تنديس، جايزه نقدي و همچنين شش حمايت از اثر بعدي به عنوان جايزه به آثار برگزيده در بخش بهترين فيلمنامه، بهترين فيلم داستاني، مستند، پويانمايي، تجربي و مجري طرح و همچنين بهترين فيلم جشنواره و بهترين فيلم 110 ثانيه تعلق خواهد گرفت.
در ادامه اين گزارش آمده است: محمد درمنش  متولد تهران، فارغ التحصيل كارشناسي ارشد در رشته فيلمبرداري سينما است. وي فعاليت فيلمسازي را سال 1359 در مركز "تل فيلم" وابسته به سازمان صدا و سيما آغاز كرد. او سال 1360 وارد حوزه هنري شد و پس از مديريت فيلمبرداري 13 فيلم سينمايي به كارگرداني روي آورد. فيلم سينمايي دوشيزه اولين تجربه كارگرداني وي مي باشد. پژمان لشكري پور متولد تهران و فارغ التحصيل رشته علوم و حقوق سياسي از دانشگاه تهران و دانش آموخته كارگرداني و تدوين سينما از حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي است. لشگري پور فعاليت هنري اش را از سال 1373 آغاز كرد و هم اكنون عضو پيوسته انجمن منتقدان و نويسندگان سينمائي است. وي چندين فيلم كوتاه مستند و داستاني را كارگرداني كرده و ساخت و تهيه 13 مجموعه و برنامه تلويزيوني است  وي همچنين تهيه كننده برنامه كلاكت در حال حاضر مي باشد. پرويز شيخ طادي متولد آبادان است. وي فعاليت هنري را در حوزه هنري تبليغات اسلامي آغاز كرد. او در مقام كارگردان و نويسنده در زمينه سينما فعاليت داشته و به عنوان عضو هيئت انتخاب و داوران در جشنواره هاي متعدد همكاري داشته است.
پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از 2 تا 5 بهمن ماه در قم برگزار مي شود.
اين جشنواره توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در قم برگزار خواهد شد./ي2
برچسب ها: جشنواره ، نماز ، فیلم ، شیخ طادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار