عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: بزرگترین و بهترین سرمایه را توریسم با خود وارد کشور می کند و اقتصاد کشورهای دنیا از این طریق تامین می شود؛ در ایران نیز با جذب گردشگران سلامت و ارزی که آنها در چرخه اقتصاد کشور وارد می کنند می توان سبب آبادانی کشور شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي بيمارستان‌ فوق تخصصی رضوي، عابد فتاحي در ارتباط با سومين كنفرانس‌ بين‌المللي گردشگري سلامت اظهار كرد: با توجه به اينكه مسلمانان به سلامتي خود اهميت زيادي مي‌دهند بايد به دانش پزشكي در کشورهای اسلامی توجه ويژه‌اي شود.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي افزود: ايران اسلامي از نظر خدمات درماني و كادر پزشكي يكي از قدرتمندترين كشورها در سطح منطقه است.

فتاحي خاطرنشان كرد: ايران يكي از كشورهاي مسلماني است كه مديريت خوبي در حوزه پزشکی داشته و فوق‌العاده قوي عمل كرده که این امر سبب پيشرفت‌هاي پزشكي در كشور شده و مي‌توان گفت که در بين كشورهاي اسلامي در حوزه پزشكي جايگاه ويژه‌اي داریم.

وي يادآور شد: در بخش طب سنتي نيز در سال‌هاي اخير دانشگاهي با اين مضمون ايجاد شده كه اميدواريم در آينده در اين قسمت نيز مطرح شويم.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامی تاکید کرد: با برنامه ریزی و قرار دادن امکانات رفاهی، معرفی خدمات درمانی و تسهیل ورود گردشگران سلامت می توان آنها را بیشتر به سوی کشور جذب کرد

فتاحی با اشاره به سودآوری گردشگر سلامت گفت: بزرگترین و بهترین سرمایه را توریسم با خود وارد کشور می کند و اقتصاد کشورهای دنیا از این طریق تامین می شود و در ایران نیز با جذب گردشگران سلامت و ارزی که آنها در چرخه اقتصاد کشور وارد می کنند می توان سبب آبادانی کشور شد.

وی در ارتباط با نقش مجلس شورای اسلامی و دولت در جذب گردشگران سلامت اظهار کرد: در کمیسیون بهداشت مجلس به موضوع گردشگری سلامت نگاه مثبتی دارد و دولت این موضوع را مربوط به بخش خصوصی می داند و باید از آنها حمایت کند.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامی با اشاره به ویژگی های بیمارستان فوق تخصصی رضوی اذعان کرد: بیمارستان رضوی یکی از مکان های خدمات درمانی است که جامعه پزشکی به آن افتخار می کند و دارای کادر پزشکی قدرتمندی است و در جذب گردشگران سلامت نقش مهمی را ایفا می کند./س

برچسب ها: ارز ، گردشگران ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.