نماینده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي گفت: در طرح اولیه دولت مکلف بود هر گونه پیشنهاد ادغام، انحلال و تأسیس دست وزارت خانه ها را با نظر مجلس به انجام رساند در صورتیکه در طرح جدید متوقف کردن ادغام ها و انحلال در تأسیس درست نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي در صحن علني امروز (يكشنبه 26 آذرماه) در پیشنهاد خود به بازگشت به طرح اولیه ماده 53 قانون پنج ساله پنجم توسعه گفت: در ماده 53 ابهام وجود داشت که در شورای نگهبان حل شد.

وی در ادامه افزود: در طرح اولیه دولت مکلف بود هر گونه پیشنهاد ادغام، انحلال و تأسیس دست وزارت خانه ها را با نظر مجلس به انجام رساند در صورتیکه در طرح جدید متوقف کردن ادغام ها و انحلال در تأسیس درست نیست.

نماینده مردم لنگرود گفت: اگر دولت لایحه ای داشته باشد به مجلس می آورد و دلایل خود را مطرح خواهد کرد که در صورت منطقی بودن آن نظر موافق مجلس را در پی خواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: طبق ماده 135 این اختیار به دولت داده شده است که برای وزارت خانه ها سرپرست انتخاب کند واینکه بخواهیم بگوییم چه کسی انتخاب شود درست نیست و تقاضا دارم تا به همان طرح اولیه برگردیم که هر عمل دولت زیرنظر مجلس باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: لاهوتی ، موافق ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار