عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: مطرح كردن کانديداتوري خاتمي از سوي عارف براي بازار گرمي در جريان اصلاحات است اما مردم به بازار گرمي اصلاح‌طلبان علاقه ندارند.

بهادر ولي‌زاده در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخير عارف مبني بر اينكه اگر خاتمي تصميم به كانديداتوري در انتخابات بگيرد، طبيعا بنده از نامزدي در انتخابات آينده انصراف خواهم داد، اظهار داشت: عارف از عملكرد خاتمي در جريان فتنه 88 آگاه است اما دائما مسئله كانديداتوري وي را مطرح مي‌كند.

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: مطرح كردن اينگونه مسائل براي بازار گرمي در جريان اصلاحات است اما مردم به بازار گرمي اصلاح‌طلبان علاقه ندارند.

وي با تاكيد بر اينكه بايد اصلاح‌طلبان تكليف خود را با فتنه 88 مشخص كنند، افزود: اصلاح‌طلبان قصد دارند تا آبروي از دست رفته خود را مجددا به دست آورند اما بايد بدانند كه ديگر در ميان مردم جايگاهي ندارند.

ولي‌زاده به پروژه اصلاح‌طلبان براي تخريب جريان اصولگرا با طرح مسائلي همچون وجود اختلاف شديد ميان اصولگرايان اشاره كرد و گفت: اصولگرايان اهداف مشتركي دارند و اختلافي با يكديگر ندارند اما وجود اختلاف سليقه در يك جريان سياسي پويا كاملا طبيعي است.

وي در ادامه اين گفتگو با اشاره به ورود منسجم اصولگرايان به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پيروزي آنان در اين انتخابات، افزود: جريان اصولگرا با ورود منسج و يكپارچه به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نشان داد كه كه همچنان پيروز ميدان است.

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين درباره برنامه‌هاي انتخاباتي جامعه اسلامي مهندسين، خاطر نشان كرد: جامعه اسلامي مهندسين در قالب جبهه پيروان خط امام و رهبري برنامه‌هاي انتخاباتي خود را دنبال مي‌كند و تاكنون نيز به مصاديق ورودي نداشته‌ايم.

انتهاي پيام/


برچسب ها: فتنه ، اصلاحات ، مهندسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار