سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: در بدبینانه ترین حالت باید گاز خوزستان را با اختلاف 6 گل شکست می دادیم اما عجله ی بازیکنان برای رسیدن به گل بیشتر، باعث شد فرصت هاي گلمان را از دست بدهيم.

مهدی غیاثی سرمربی تیم دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود پیروزی مقابل گاز خوزستان بسیاری از موقعیت های گلزنی  را از دست دادیم در نیمه اول با برخورد 2 توپ به تیر دروازه شانس صد در صد گلزنی هدر رفت همچنین در نیمه ی  دوم سه موقعیت را از دست دادیم اگر می توانستیم از فرصت های بدست ‌آمده استفاده کنیم گاز خوزستان را با اختلاف 6 شکست می دادیم.

 وی افزود: گاز خوزستان به دلیل شکست های متعددش در لیگ برتر وضعیت  جالبی ندارد و بازیکنان این تیم از نظر روحی و روانی به  هم ریخته هستند و در  غیر این صورت نیز قابلیت ها و توانایی های  این را زیر سوال برد در آغاز مسابقه بازیکنانم گمان می کردند باید با اختلاف زیاد پیروز مسابقه باشند همین ذهنیت باعث شد تواناییهای خود را به دلیل فشار عصبی به نمایش گذارند اما دبیری صاحب بازیکنان قابل وشایسته ای است تنها مشکل ما نداشتن انسجام گروهی بود در اوایل فصل بود که این مشکل  حل شد دبیری در نیم فصل دوم با چهره ی تیم متفاوتی در لیگ برتر ظاهر می شود.

*همه چهره ی جدیدي از دبیری خواهند دید

 غیاثی در خصوص تغییر و تحولات تیم درنیم فصل گفت: لیست 15 نفره ی تیم کامل است و تنها اجازه ی اضافه کردن یک بازیکن را به تیم خواهیم داشت.

محمد حسینی که در فصل قبل برای تیم دبیری بازی می کرد به دلیل مصدومیت از تیم جدا شد گزینه ی ما برای حضور در تیم است.

با وجود اینکه برای نیم فصل دوم انتخاب های زیادی نداریم اما خوشحالم که  تیم با بازیکنان خوب و حرفه ای  شکل گرفته است تنها فاکتوری که در تیم وجود نداشت انسجام گروهی بود که در نیم فصل  اول تاوان فقدان این فاکتور را پرداختیم، اما در نیم فصل دوم بازیکنان با هماهنگی بیشتری بازی می کنند به همین دلیل انتظار پیشی گرفتن بر رقبا را خواهیم داشت در نیم فصل دوم همه تیم ها، چهره ی جدیدی از دبیری را خواهند دید.

وی افزود: با تفکرات فنی و توانایی های بازیکنان در  نیم فصل دوم جایگاه خود را در جدول بهبود می بخشیم و به جمع مدعیان لیگ برتر می رسیم و مشاهده  پتانسیل بازیکنان تیم آینده ی روشنی در ذهنم ایجاد کرده است./آق

برچسب ها: گاز خوزستان ، تیم ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار