سرمربي تيم فوتسال دبيري تبريز معتقد است، ناظر مسابقه بازي دو تيم دبيري و شهرداري ساوه را به جنجال كشانده است.

مهدي غياثي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ ميزباني ساوه در مسابقه ديروز مشكلي نداشت اما ناظر مسابقه بازي را به جنجال كشيد و براي تذكر به داور با لباس رسمي وارد زمين بازي شد كه همين موضوع باعث اعتراض و عصبانيت تماشاگران شد.

وي افزود:‌هيچ جاي دنيا چنين نيست كه ناظر بازي براي گوشزد كردن ايرادات با لباس رسمي وارد زمين شود و به داور تذكر دهد تا بازي به جنجال كشيده شده باعث ايجاد حساسيت در بين تماشاگران شود.

سرمربي تيم فوتسال دبيري تبريز تصريح كرد: به هر حال شرايط ميزباني و فشار روحي و رواني بازيكنان در اين بازي باعث شد نتوانيم به پيروزي برسيم اما با تساوي يك به يك مقابل شهرداري ساوه همچنان در جدول سوم هستيم.

غياثي افزود:‌ مشكلات رواني روي مصطفي نظري، جواد اصغري مقدم كه در بازي نبود و فرهاد فخيم كه از اردوي تيم ملي مستقيم به تيم پيوسته بود زياد بوده به طوري كه نظري دروازه بان تيم در ابتداي نيمه دوم از زمين بازي اخراج شد، همين موضوع باعث شد سه نفره شويم وگل بخوريم. اما پس از آنكه چهار نفره شديم گل تساوي را به ثمر رسانديم.   

وي گفت: اگر بازيكنان خود را در اردوي تيم ملي نداشتيم مي توانستيم برنده اين بازي باشيم. هم اكنون چند بازيكن تيم تحت تأثير اردوي تيم ملي براي جام جهاني آمادگي روحي و تمركز لازم را ندارند./مح

برچسب ها: تبریز ، فوتسال ، ناظربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار