مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: برای دسترسی آسان مردم زلزله‌زده منطقه زهان تعداد 30 علمک شیر برداشت آب در کنار کمپ‌های چادری زلزله‌زدگان نصب شده است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ علی‌اکبر بسکابادی اظهار کرد: در روزهای نخست بعد از وقوع زلزله با همکاری جمعیت هلال احمر و ستاد بحران در کنار کمپ‌های چادری تعداد 30 علمک شیر برداشت آب برای دسترسی آسان مردم زلزله‌زده منطقه به آب نصب کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر استان و ستاد بحران نسبت به حمل و کارگزاری سرویس‌های بهداشتی و حمام در مناطق زلزله‌زده اقدام کردند نیز شرکت آبفار خراسان جنوبی شبکه آب و فاضلاب این طرح را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: شبکه آبرسانی تعدادی از روستاهای در محدود زلزله زهان نیاز به آواربرداری دارد که این شرکت نسبت به جمع شبکه آبرسانی منازل و جمع‌آوری کنترها و شیرآلات و قطع انشعابات اقدام می‌کند.

بسکابادی افزود: از روز نخست زلزله زهان اکیپ کنترل کیفی آب و فاضلاب روستایی استان در منطقه حاضر بوده و روزانه از آب‌های آشامیدنی این منطقه نمونه‌برداری می‌کند تا آب‌های آشامیدنی مورد استفاده مردم آلوده و مشکل بهداشتی نداشته باشد.

وی یادآور شد: این زلزله به شبکه‌های آبرسانی بخش زهان شهرستان زیرکوه خسارت نزده و تاکنون در ارتباط با قطعی آب در این منطقه به شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گزارش نشده است./س

برچسب ها: نصب ، علمک ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.