دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بيان اينكه تحریم‌هاي اعلام شده از سوي كانادا فقط یک مانور سیاسی است، گفت: اين موضوع كاملا بی‌اهمیت بوده و پيامد سوئي براي ايران نخواهد داشت.

سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعمال تحریم‌هاي جديد عليه ایران از سوی کانادا گفت: این ادعا و اعلام تحریم از سوی کانادا به هیچ وجه موضوعیت ندارد و در حالي صورت مي‌گيرد كه ایران و کانادا مدت زیادی است که در هیچ زمینه ای با یکدیگر مراوده ندارند و مي‌توان گفت كه ایران به کانادا نیازی ندارد.

وی افزود: البته در مرحله قبل هم کانادا براي اثبات خوشخدمتی خود به آمریکا و اربابانش حرکت برخوردی با سفارت ایران در کانادا را انجام داد و این بار هم در راستای خدمت به آمریکا این کار را انجام داده است.

حسيني تصریح کرد: مسئله تحریم‌هاي اعلام شده از سوي كانادا فقط یک مانور سیاسی است، اين موضوع كاملا بی‌اهمیت بوده، پیامدی برای ایران ندارد و تأثیرگذار نیست.

عضو هيئت رئيسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غرب بايد بداند كه اگر به دنبال حل مسئله و ایجاد روابط است پس تحریم‌های مختلفی که عليه ايران خصوصا از جانب آمریکا در حال اعمال است معنایی ندارد.

حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: غربي‌ها باید موضع خود را در قبال ايران مشخص کنند که به دنبال گفتگو هستند یا به دنبال تحریم و اعمال فشار، چرا كه این دو با هم هیچ ارتباطي ندارند و باید به این مسئله توجه کنند كه هرچه می توانستند در قبال ایران اعلام کردند و اينك و با نتيجه ندادن اين اقدامات باید از اعمال تحریم‌های بی‌نتیجه دست بردارند.


انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار