استاندار خرسان رضوی گفت: از تنوع محصولات دامی وکشاورزی در این استان باید برای پیشبرد صادرات کشور استفاده شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدحسین فروزان مهر در مراسم افتتاح طرح های عمرانی استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: استان خراسان به علت وجود حضرت امام رضا (ع) به کانون عشق برای تمامی مردم ایران مبدل گشته و روزانه شیعیان زیادی از اقصی نقاط به این سرزمین می آیند.

وی با بیان اینکه وجود امام رضا (ع) زمینه های توسعه گسترده ایران اسلامی را به همراه دارد، افزود: وجود این ظرفیت ها می تواند در پیشرفت کشور در حوزه های بین المللی و ملی نقش بسیار زیادی دارد.

فروزان مهر ادامه داد: گستره جغرافیایی، وضعیت حمل و نقل، وجود مراکز علمی-دانشگاهی-منابع غنی سنگ آهن و ... از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این استان می باشد که در افزایش درآمدهای غیرنفتی و به پیشرفت اقتصادی کشور نقش بسزایی دارند.

استاندار خراسان رضوی وجود دروازه های مبادلات بازرگانی در شمال شرق کشور را یکی از علل پیشرفت در حوزه مبادلاتی در کشورهای خاورمیانه و دیگر کشورهای همجوار دانست و ادامه داد: همچنین باید از تنوع محصولات دامی وکشاورزی در این استان بریا پیشبرد صادرات کشور استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم با تلاش های مسوولان استانی و پشتوانه کمک های دولت بتوانیم بقیه پروژه های مهر ماندگار را تا پایان این دولت به اتمام برسانیم./س


برچسب ها: استاندار ، خرسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.