یازدهمین مجمع خیریه امدادگران عاشورایی با حضور شخصیت های کشوری و لشگری برگزار شد و با حاشیه های جالبی همراه بود .

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران یازدهمین مجمع خیریه امدادگران عاشورایی با حضور شخصیت‌های سیاسی از جمله سرلشگر رحیم صفوی دستیار و مشاور ارشد فرماندهی معظم کل قوا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در سالن همایش های رازی صبح امروز برگزار شد.

خبرنگاران کنجکاوی که برای مصاحبه به سراغ سرلشگر رحیم صفوی دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا رفته بودند تا پاسخ سوالات خود را از وی جویا شوند  اما سرلشگر در پاسخ به سوالات  متنوع خبرنگاران گفت: فقط به سوالاتی که درباره خیریه باشد پاسخ می دهم .

*واکنش باقر لاریجانی به کاندیداتوری علی لاریجانی

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری برادر خود یعنی علی لاریجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت سوال شما خیلی سیاسی است و باید دوز آن کمتر باشد من فقط به سوالات پزشکی پاسخ می دهم

*واکنش وزیر بهداشت به شایعه برکناری‌اش

وزیر بهداشت که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود تا به سوالات آنان پاسخ دهد در پاسخ به سوال خطاب به خبرنگار گفت شما کار و زندگی ندارید و خبرنگار پاسخ داد کار و زندگی ما همین سوال پرسیدن است.

وزیر بهداشت در پاسخ به این اظهار نظر خبرنگار گفت: هر‌آمدنی یک رفتنی دارد و ما باید دیر یا زود برویم و نکته این ا ست که آمدن و رفتن ما چه تاثیری در زندگی دیگران داشته باشد.

انتهاي پيام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار