دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: بوکس اصفهان پس از تعیین ریاست جدید پیشرفت های زیادی داشته است و رمضانپور حتی از جیب خودش هم برای این رشته خرج می کند.

شفیعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بوکسورهای اصفهانی برای شرکت در مسابقات لیگ منطقه ای خوزستان از روزها پیش آماده شده اند و حدود 20 روز است که در اردو به سر می بریم.

وی افزود: حدود 30 بوکسور در این اردوها شرکت دارند که از بین آنها 10 بوکسور برای مسابقات منطقه ای انتخاب می شوند و به همراه 2 مربی و سرپرست به این مسابقات می روند.

** بوکس اصفهان سال ها پیشرفتی نداشت

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان افزود: بوکس اصفهان سال ها خوابیده بود و هیچ پیشرفتی نداشت تا اینکه رئیس هیئت بوکس جدید با دلسوزی و هزینه شخصی خودش تا حد زیادی باعث حرکت صعودی در این رشته در استان اصفهان شد.

شفيعي تاکید کرد: رمضانپور حدود 18 میلیون در همین مدت زمان اندک صرف بوکس استان کرده و با این قضیه باعث پیشرفت در بوکس شده است.

وی ادامه داد: در گذشته بوکسوران استان در مسابقات بوکس عملکرد چندان خوبی نداشتند و حضورشان در مسابقات به باخت ختم می شد ولی در حال حاضر بوکس ما پیشرفت زیادی داشته است و هم در رده سنی جوانان و هم بزرگسالان تحول زیادی پیدا کرده است.

**‌ رئیس هیئت بوکس: حتما مقام خواهیم آورد

مجید رمضانپور به خبرنگار ما گفت: تعداد سهمیه ها محدود می باشد و ما باید از میان چنین بوکسور خود بهترین ها را انتخاب و راهی مسابقات کنیم.

وی ادامه داد: بوکسورهای ما اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتند و نقاط ضعف و قوت آنها شناسایی شده و بدون شک بهترین ها را راهی مسابقات می کنیم.

رئيس هيئت بوکس افزود: فکر می کنم در این دوره از رقابت ها بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و مدال کسب کنیم چرا که بوکس اصفهان سطح خوبی پیدا کرده است.

رمضانپور تصریح کرد: بوکس استان اصفهان پتانسیل و زیر ساخت های خوبی دارد و بوکسورهای ما در همه رده های سنی خوب عمل می کنند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم تلاش خود را زیاد کنیم بدون شک اصفهان یکی از قدرت های بوکس کشور محسوب می شود که سهم زیادی در تیم ملی بوکس پیدا می کند.

رئيس هيئت بوکس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسابقات منطقه ای بوکس نیز با قدرت پیگیری شود و از میان بوکسورهای حاضر در اردوها برترین در مسابقات حضور یابند و از میان همین برترین ها نیز انتخاب های شایسته ای برای تیم ملی بوکس انجام شود./مح

برچسب ها: سرپرست ، مربی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار