مشاور رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در امور مراکز رشد گفت: در راستای گسترش ایده‌پروری در پارک‌های علم و فناوری وام با کارمزد 4 درصد به شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا می‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حمیدرضا صالحی‌مقدم جمع خبرنگاران: عمده خدمات پارک علم و فناوری برای شرکت‌های دانش‌بنیان آموزش و مشاوره‌هایی است که برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی در ارتباط با دیگر خدمات پارک علم و فناوری برای پارک‌های علمی و فناوری تصریح کرد: البته تسهیلات مالی نیز برای شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک‌ها در نظر گرفته شده است.

مشاور رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در امور مراکز رشد اذعان کرد: بخش کوچکی از این کمک‌های مالی به‌صورت بلاعوض و الباقی آنها به صورت قرض‌الحسنه است و مقداری از آنها به صورت در اختیار گذاشتن زمین و یا دیگر موارد از این دست است که به پیشبرد ایده‌محوری کمک می‌کند.

صالحی‌مقدم با اشاره به طرح‌های انتخاب شده برای رونمایی ملی در هفته پژوهش و فناوری متذکر شد: به طور کل 14 طرح در این هفته برای رونمایی از سراسر کشور انتخاب شده است که یکی از آنها از پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی و از شرکت یسنا پارک انتخاب شده است.

وی ادامه داد: این طرح نرم‌افزار نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دولتی است که برای استفاده از استانداری‌های کشور بسیار مناسب است و توانسته است با بسیاری از استانداری‌ها نیز قراردادهایی را منعقد کند/س 


برچسب ها: مشاور ، رئیس ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.