رقابتهای بین المللی جام فجر در حال برگزار شد که نوشاد عالمیان به چهره ای جدید به میدان آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رقابتهای تیمی دومین دوره جام فجر تنیس روی میز در حالی از صبح امروز 23 آذر ماه برگزار شد که نوشاد عالمیان بازیکن تیم بانک دی موهای خود را تراشیده بود،

وی درباره علت این موضوع فقط یک جمله گفت: "همین طوری"

براساس این گزارش : در دور اول رقابتهای باشگاه دی با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، محمد رضا اخلاق پسند و شهرام سر بخشیان رو در روی تیم لبنان قرار گرفتند و نتیجه را 3 بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

نتیجه دیدار تیمهای هند و عراق نیز 3 بر صفر به سود هند به پایان رسید، تیم مجارستان 3 بر صفر به افغانستان غلبه کرد و تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر با ترکیب محمد رضا اخلاق پسند، مهران احدی، محمد فر قدانی و محمد علی رویین تن 3 بر صفر تاجیکستان را برد.

در دوره دوم این رقابتها نیز تیم جوانان و امید ایران با ترکیب سجاد حسینی، سروش امیری نیا، هادی صبحی و امیر حسین صدیق 3 بر صفر مغلوب تیم قدرتمند هند شدند.

پتروشیمی بندر امام ماهشهر 3 بر صفر آذربایجان را مغلوب کرد نفت سپاهان با ترکیب مجید احتشام زاده، محمد رضا نعمتی، حسین میر الماسی، حمیدرضا طاهر خانی و سامان ابراهیمی برابر تیم مجارستان قرار گرفتند و 3 بر 2 نتیجه را واگذار کردند.

در دیگر دیدار تماشایی این دور بانک دی با ترکیب نوشاد عالمیان، واحد مالمیری و شهرام سرخشیان 3 بر 2 بلاروس قدرتمند را مغلوب کردند این رقابتها تا فردا در حال پیگیری است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار