قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: تدوين برنامه رياست‌جمهوري جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي توسط گروه‌هاي كارشناسي به نتيجه نهايي نزديك شده است.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي، اظهار داشت: چندي پيش همايش سراسري استان‌ها و شهرستان‌هاي جمعيت رهپويان با حضور دبيران استاني اين مجموعه برگزار شد، در اين همايش آخرين تحولات بين‌المللي، مباحث تشکيلاتي و موضوع انتخابات رياست جمهوري مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اين که در همايش مذكور درباره تشكيل ستادهاي انتخاباتي اين جمعيت نيز مباحثي مطرح شد، ادامه داد: جمعيت رهپويان سياست عدم ورود زود هنگام به انتخابات را دنبال مي‌کند و با توجه به اين مسئله قصد نداريم با ورود زود هنگام، به التهابات سياسي دامن بزنيم.

*تدوين برنامه دولت آينده در جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي


سروري با اشاره به تدوين برنامه دولت آينده در جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي، افزود: رايزني‌هاي لازم را براي ايجاد زمينه‌ مناسب براي بحث و گفتگو با گروه‌ها و كانديداهاي احتمالي انتخابات آتي انجام داده‌ايم.

قائم مقام جمعيت رهپويان تصريح کرد: شاخصه‌هايي که بر مبناي آن به انتخابات آتي ورود پيدا مي‌کنيم در همايش دبيران استاني مورد بررسي قرار گرفت و اعضا نيز توجيه شدند.

*انتخابات شوراها مستقل از انتخابات رياست جمهوري مورد بررسي قرار مي‌گيرد

وي با بيان اين که جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي براي دو انتخابات آتي انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا برنامه‌ريزي مي‌کند، ادامه داد: مجموعه انتخابات شوراها مستقل از انتخابات رياست جمهوري مورد بررسي قرار مي‌گيرد تا در اين زمينه دچار آسيب نشويم.

شكل‌گيري ستادهاي انتخاباتي در زمان نزديك به انتخابات

سروري در ادامه با بيان اين که پيگيري‌هاي لازم براي انتخابات در دفتر سياسي اين جمعيت انجام مي‌شود، افزود: در زمان لازم به انتخابات ورود پيدا مي‌کنيم و به احتمال قوي نيز ستادهاي انتخاباتي ما نزديک انتخابات آينده تشکيل خواهد شد اما ما مقدمات تشکيل ستادها را انجام داده‌ايم.

*تاكنون ورودي به مصاديق نداشته‌ايم

قائم مقام جمعيت رهپويان درباره برخي خبرها مبني بر کانديداتوري حداد عادل از سوي اين جمعيت، گفت: جمعيت رهپويان تاکنون به بررسي مصداقي کانديداهاي انتخاباتي ورودي نداشته است و كانديداتوري حداد در انتخابات، بايد در ابتدا از طرف وي مطرح شود تا در نهايت گروه‌ها حمايت خود را از كانديداتوري حداد  اعلام کنند.

*تدوين برنامه انتخابات رياست جمهوري توسط تيم‌هاي جمعيت رهپويان به نتيجه نهايي رسيده است

وي درباره تيم‌هاي کارشناسي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي که مسئوليت تدوين برنامه انتخابات آينده را بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: اين تيم‌ها برنامه دولت آينده و چشم انداز جمعيت براي انتخابات را   ترسيم مي‌کنند؛ تدوين برنامه انتخابات آينده توسط اين تيم‌هاي کارشناسي به نتيجه نهايي نزديک شده است و ما مبتي با آن با ساير گروه‌ها و کانديداها وارد رايزني مي‌شويم.

گفتني است؛ همايش سراسري دبيران استاني جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در مشهد مقدس به مدت سه روز از 15 آذرماه آغاز و 17 آذرماه به پايان رسيد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار