سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشريح كرد

جزئيات روز دوم همايش رهپويان انقلاب اسلامي در مشهد مقدس

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي از حضور حداد عادل به عنوان يکي از سخنرانان در روز پاياني همايش جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي خبر داد.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئيات روز دوم همايش دبيران استاني جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در مشهد مقدس اظهار داشت: در آغاز جلسه صبح امروز الياس نادران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در رابطه با وضعيت اقتصادي و اقتصاد مقاومتي مباحثي را مطرح کرد.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ادامه داد: بعد از نادران بنده نيز مباحثي را در رابطه با سياست‌هاي اين جمعيت درباره انتخابات رياست جمهوري آتي و شوراهاي اسلامي شهر و روستا مطرح کردم.

سروري با بيان اينکه زهره الهيان عضو جمعيت رهپويان نيز درباره نقش بانوان در احزاب و فعاليت‌‌هاي اجتماعي نکاتي را مطرح کرده است،  ادامه داد: در ادامه جلسه در رابطه با مباحث تشکيلاتي و ساختاري جمعيت نيزگفتگوهايي انجام مي‌شد که تا نزديک اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي درباره روز پاياني اين همايش گفت: آقاي بحريني نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي فردا صبح مباحثي را پيرامون اقتصاد مقاومتي مطرح مي‌کند و يکي از شخصيت‌هاي سياسي نيز تحليلي را در رابطه با سياست داخلي و بين المللي به حاضران ارائه مي‌کند.

سروري با بيان اينه در روز پاياني همايش بيانيه‌اي نيز صادر مي‌شود تصريح کرد: زاکاني دبير کل جمعيت رهپويان در روز پاياني همايش جمع بندي از مباحث مطرح شده در همايش ارائه مي‌کند و بيانيه نيز در رابطه با انتخابات، رويکردهاي جمعيت و جبهه مقاومت و سازش خواهد بود.

قائم مقام جمعيت رهپويان در پايان از حضور حداد عادل به عنوان يکي از مدعوين در روز سوم همايش خبر داد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار