مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری گفت: با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی دولت در استان‌ها مردم به راحتی می‌توانند مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برای آن پاسخی قانع‌کننده پیدا کنند.

بهیار مقیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: مردم و ارباب رجوع بدون واسطه و در فاصله کوتاه از طریق این سامانه می‌توانند درد و دل خود را با مسئولان در میان گذاشته تا کارگزاران نظام اسلامی نیز برای آن راه‌ حلی پیدا کنند.

وی گفت: برای حل مشکلات مردم راهکارهای مناسبی از سوی دست‌اندرکاران ارایه می‌شود و دولت نیز سعی می‌کند این موضوعات را به همراه فعالیت‌ها مورد رصد و رسیدگی دقیق قرار دهد.

مقیمی برقراری نظام تحلیل داده‌های عملکرد استانی و شهرستانی را در مسیر ارتقای بهره‌وری و بهبود عملکرد مدیران و کارکنان مؤثر و مفید اعلام کرد.

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری همچنین افزود: با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می‌توانیم با نظارت و کنترل دقیق در حسن اجرای برنامه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مفید عمل کرده و مثمرثمر باشیم.

مقیمی گفت: رضایت ارباب رجوع هدف اصلی همه دستگاه‌های اجرایی است و باید دستگاه‌ها سعی کنند خدمات به موقع و بی‌منت به مخاطبان خود ارائه کنند.

مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری در ادامه افزود: در دولت نهم و دهم براساس آمار و مستندات نارضایتی‌های مردم از دستگاه‌های اجرایی به حداقل کاهش یافته و یک فرآیند مثبت و رو به جلو را در کسب رضایت عمومی و ارباب رجوع شاهد هستیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.