دومین نمایشگاه قطعات یدکی تجهیزات بنادر همزمان با نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران عبدالکریم رزازان مدیرکل تأمین و نگهداری تجهیزات گفت: با توجه به استقبال خوب تولید کنندگان داخلی از اولین نمایشگاه قطعات یدکی تجهیزات که در دهمین همایش ICOPMAS برگزار شد همچنین بنا به درخواست اکثر تولیدکنندگان داخلی که فرصت حضور در نمایشگاه قبلی را پیدا نکردند و نیز بمنظور فراگیر نمودن اطلاع رسانی به مخاطبین صنایع داخلی، دومين نمايشگاه  قطعات يدکي در سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته بمدت 4 روز برگزار می شود.

وی از تولیدکنندگان داخلی قطعات یدکی خواست تا از این فرصت استفاده کرده و از نمایشگاه مذکور بازدید بعمل آورند.

گفتني است؛ نمایشگاه مذکور در سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایران» و با عنوان دعوت از تولید کنندگان داخلی و با هدف شناسایی سازندگان و تأمین کنندگان داخلی و مراکز صنعتی و پژوهشی مرتبط با صنعت بنادر و به منظور استفاده از توان بالقوه و بالفعل مجود در داخل کشور برای رفع نیازهای فنی بهره برداری تجهیزات بنادر و همچنین ایجاد بستر مناسب برای تأمین داخلی تجهیزات و قطعات یدکی مورد نیاز که تاکنون تأمین خارجی می شده اند، برگزار مي شود.

همچنین ثبت نام تولید کنندگان با ایجاد بستر مناسب شبکه ای از طریق وب سایت سازمان به آدرس WWW.pmo.ir و لینک ارتباطی http://equipment.pmo.ir/partfair-fa.html کماکان برقرار و امکان ثبت اطلاعات بطور مستمر در تارنمای مذکور فراهم است.

عبدالکریم رزازان این طرح را مثبت ارزیابی کرد و گفت : پیش بینی می شود تا تولید کنندگان داخلی قطعات یدکی به ویژه در سالی که به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده بخشی از نیاز این سازمان در زمینه تولید قطعات یدکی را تأمین نمایند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار