برنامه "خانه قرآن" روزهای فرد به آموزش چگونگی رفتاربا کودکان و نوجوانان و راه های پرورش دینی می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ خانه قرآن ، بسته ی آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی  است که  از سوی رادیو قرآن به معلمان سراسر کشور هدیه می شود این برنامه باهمکاری مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش از نیمه دوم آذرماه  هر روز ساعت 15  تا 16  برروی آنتن می رود .
 "خانه قرآن"یکشنبه و سه شنبه ها به آموزش چگونگی برخورد با کودکان و نوجوانان و رفتارشناسی سنین مختلف  از سوی معلمان می پردازد و در 3 زنگ 12 دقیقه ای نکات مختلفی از رفتارهای کودکان را بیان می کند.
زنگ اول "خانه قرآن" به  پرورش حس مذهبی درکودکان و نوجوانان    اختصاص دارد و در این بخش "محمدرضا شرفی" جهت برقراری ارتباط بهتر با کودکان و چگونگی بارورسازی حس دینی در آنها و راه های انگیزه دهی برای شناخت دین  مباحثی را به معلمان  یادور می شود"قاسم صفاری"تهیه کنندگی این بخش را برعهده دارد و فریال ترکاشوند به عنوان گوینده شنوندگان را همراهی می کند.
قصه گویی وقصه پردازی برای کودکان و نوجوانان درس زنگ دوم "خانه قرآن" است که "آدینه الهیاری" گویندگی این بخش را برعهدا دارد و در این بخش  حجت الاسلام محمدحسن   راستگونکاتی را درخصوص راه های ارتباط با کودک و تاثیر پیام غیرمستقیم که از طریق داستان منتقل می شود بر ضمبر ناخودآگاه کودکان و نوجوانان  مطالب ارزنده ای را ارئه می کند.    
سیده مژگان سخایی در زنگ سوم برنامه "خانه قرآن " درباره حقوق کودکان و نوجوانان به طرح موضوع پرداخته و با بیان این حقوث معلمان را با نکات دیگری از رموز تدریس آشنا می کند.
"خانه قرآن" با رویکرد کودک و نوجوان  روزهای فرد از ساعت 15:05 به مدت55 دقیقه به همت گروه آموزش رادیو قرآن  برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز پخش می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه این برنامه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه رادیویی قرآن به آدرس http://radioquran.ir مراجعه کنند/
«خانه قرآن» با محوريت كودك و نوجوان پخش می‌شود./ي2

برچسب ها: خانه قرآن ، رادیو ، رفتار ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.