سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت می‌تواند با تسهیلات کم و کاستن برخی تعرفه‌هاي خدمات درمانی و نيز ایجاد شرکت‌های تخصصی در جذب گردشگر سلامت کمک کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سید امیرحسین قاضی‌زاده در آستانه برگزاری سومین کنفرانس گردشگری سلامت كشورهاي اسلامي اظهار کرد: در حال حاضر کشورهای غیر اسلامی معروف به گردشگری سلامت هستند و اکثر بیماران برای درمان به این کشورها سفر می‌کنند كه در منطقه آسیا کشور هند را می‌توان نام برد.

سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي افزود: با معرفی توانایی، امکانات و جایگاه علمی و خدماتی ایران اسلامی به سایر کشورها می‌توان به یک کشور گردشگر سلامت تبدیل شد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: تسهیل ورود گردشگر و اطلاع‌رسانی جدی شرکت‌هایی که به راحتی می‌توانند افراد متقاضی خدمت را معرفی کنند، از دیگر عواملی است که می‌تواند در جذب گردشگر سلامت موثر باشد.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌ها در جذب گردشگر سلامت گفت: دولت می‌تواند با تسهیلات کم و کاستن برخی تعرفه‌هاي خدمات درمانی و همچنین ایجاد شرکت‌های تخصصی در این زمینه در جذب گردشگر سلامت کمک کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی مانند سومین کنفرانس گردشگری سلامت امکانات موجود در کشور را از نظر داشتن انواع تکنولوژی‌ها، دانش و مهارت‌های پزشکی در سطح بالا به سایر کشورها معرفی می‌کند و با جذب گردشگر، سرمایه‌گذاری که در این بخش کشور انجام شده را می‌توان دوباره بازگرداند.

قاضی‌زاده یادآور شد: با معرفی ظرفیت‌های ایران اسلامی از نظر ارتقایی که در پزشکان متخصص و توسعه فضاهاي درماني مجهز داشته‌ می‌توان گردشگر سلامت را جذب کرد.

سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اذعان کرد: فضای ایران اسلامی به فرهنگ کشورهای اسلامی نزدیک است و سبب استقبال گردشگران سلامت به سمت کشور ما می‌شود به شرطی که فرصت‌های موجود در ایران را به درستی برای آنها تبیین کرد/س 

برچسب ها: جذب ، گردشگر ، کاهش ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.