مجموعه انیمیشن " یاور و دوستان " در 26 قسمت 14دقیقه ای به کارگردانی حمید رضا علیقلیان و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا با تکنیک 3 بعدی کامپیوتری تولید و هم اکنون در مرحله صدا گذاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما؛ حمید رضا علیقلیان در خصوص این مجموعه گفت: تمام تلاش خود را کرده‌ایم ، گرافیک زیبا و چشم نوازی را در تولید این انیمیشن داشته باشیم .چون معتقدم انیمیشن باید از لحاظ بصری زیبا باشد تا کودکان را به دیدن انیمیشن از دریچه قاب تلویزیون ترغیب نماییم تا پیام داستان برای آنها به زبان کودکانه روایت شود.
این کارگردان ادامه داد : در فیلمنامه های این مجموعه از داستانک های جذاب و پر تحرک استفاده شده تا پیام‌های اخلاقی و آموزنده به بهترین شکل به کودکان انتقال داده شود.
داستان " یاور و دوستان " از این قرار است که : در سرزمین دور حاکم ظالمی ، ستم فراوانی بر مردم اهالی روستا روا می داشت . دلاوران جنگل به فرماندهی " یاور " به کمک اهالی می رود و نقشه های پلید حاکم را خنثی می کند.
از جمله عواملی که در تولید این سریال 26 قسمتی با کارگردان همکاری می کنند ، می توان به : مجری طرح : سید جلال الدین دری ؛ مدیر تولید : هومن احمدی توفیقی ؛ سوپروایزر : نوید خزلی ؛ دستیار یک کارگردان : دانش گیتی ؛ طراحی گرافیک : مهدی علی بیگی و علی چناری ؛ طراحی کارکتر و فضا : حامد کمالی ؛ انیمیت : مجید نجفی ، علیرضا غفاری و نوید خزلی ؛ کامپوزیت ، لایتینگ و نور : امیر اکبر شاهی ؛ استوری برد : حامد کمالی ؛ لی اوت و ساخت فضای سه بعدی : علیرضا غفاری ؛ مدل شیت و کلید رنگی : حامد کمالی ؛ ساخت مدلینگ کارکتر : علیرضا نصر ، علی چناری ، نوید خزلی ، علی بایسته ، مجید نجفی ، اسحاق مومنی و مدیر دوبلاژ  :نادر علی مردانی اشاره کرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار