با ادامه تصویربرداری فیلم تلویزیونی «پایان روز ماتم»، دکتر چراغعلی ساخت موسیقی متن این فیلم تلویزیونی را به عهده گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پایان روز ماتم فیلمی در گونه دفاع مقدس است که نقش اصلی آن توسط دانیال حکیمی ایفاء می شود.

حکیمی در این فیلم نقش مردی میانسال به نام «علی» را ایفاء می کند که در سال های دفاع مقدس و هنگام حضور در جبهه، شیمیایی شده است. علی هر سال نذر دارد در ماه محرم در تکیه محله اشان برای امام حسین (ع) نوحه سرایی کند. داستان فیلم از زمانی آغاز می شود که او علی به دلیل شدت گرفتن عوارض ناشی از ضایعات شیمیایی، دچار مشکل شده و به بیمارستان منتقل می شود. حضور او در بیمارستان ماجراهایی را شکل می دهد.

فیلم تلویزیونی «پایان روز ماتم»؛این فیلم اولین ساخته بلند « محمد عبدی زاده» در مقام نویسنده و کارگردان است. فیلم لحن و حال و هوایی شاعرانه دارد و ساختار کلی آن به شکل «سیال ذهن» روایت می شود و قهرمان های داستان میان زمان حال و گذشته در حال حرکت هستند و داستان از نگاه آنها روایت می شود و مخاطب از زاویه دید این شخصیت ها وارد فضای داستان می شود.

 

در این فیلم «لاله اسکندری» در نقش «مریم» همسر علی مقابل دوربین رفته است. رحمان باقریان، محمد برسوزیان، زهره صفوی، راشین بهادرانی، لیلا موسوی و... نیز نقش های دیگر فیلم را ایفا می کنند.این فیلم در لوکیشن های مختلفی در شهر تهران مقابل دوربین رفته و بخش های قابل توجهی از فیلم هم در شهرک سینمایی دفاع مقدس تصویربرداری شده است. اما فضای «امامزاده شعیب» در حوالی منطقه کَن تهران و نیز حسینه آن لوکیشن اصلی این فیلم بوده است. در حال حاضر هم گروه سازنده در حال تصویربرداری در لوکیشن «بیمارستان باهر» هستند.

در ساخت فیلم عوامل زیر حضور دارند:سرمایه گذار و مجری طرح: آرمین بهادرانی، مدیر تولید: بهروز حاجی زاده، مدیر فیلم برداری: عباس عسگری، صدابردار:علیرضا افخمی،طراح صحنه: سهیل میرسپاسی،طراح گریم: ناهید طلوع، منشی صحنه: زهرا سیدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سارا انوری،مدیر تدارکات: محمد رحمانی، عکاس: رضا عربی، دستیار دوم کارگردان: فخرالدین فرضی، دستیار اول فیلم بردار: اسماعیل واشقانی./ه


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار