نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد در پیامی، ضایعه درگذشت دو تن از هم استانی ها را در سانحه تصادف در محور بروجن به لردگان، تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در پیام تسلیت حجت الاسلام محمدعلی نكونام؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، آمده است:

چقدر ناگوار است هر روز شنیدن و دیدن حوادثی كه دل ها را غمگین، اشك ها را ریزان و قلب ها را به درد می آورد.

این پیام می افزاید: آسان نیست شنیدن كشته و مجروح و مصدوم شدن فرهنگیان عزیز و رشیدی كه با یك دنیا عشق و ایثار، برای شعله ور كردن علم و دانش و بینش در نسل جوان و نوجوانمان، صبحگاهان از خانه بیرون می آیند و راهی كلاس و مدرسه می شوند تا شاخه های درخت علم و تربیت خود را بارور كرده و شاهد شكوفایی آنان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در پیام خود افزوده است: اینجانب از شنیدن این خبر دردناك متأثر شدم و امیدوارم همانگونه كه در خطبه های نماز جمعه عرض كردم، این حوادث بعضی از مسئولانی كه مطالبات را جدی نمی گیرند را به حركت وا داشته و اصلاح راه های استان را در اسرع وقت و تا پایان كار پیگیر باشند.

امام جمعه شهركرد در ادامه پیام تسلیت خود افزوده است: هرچند حوادث علت های گوناگون دارد و تنها نامناسب بودن راه ها، علت اصلی حوادث نیست اما متاسفانه راه های مهم و اصلی استان از نارسایی های زیادی برخوردار است كه باید اصلاح آنها در اولویت اول قرار گیرد.

حجت الاسلام نكونام در پایان پیام خود آورده است: از خداوند متعال برای دو عزیز فرهیخته كه از دست رفت، علو درجات و برای بازماندگان آنان، صبر و اجر مسئلت دارم و برای همه مصدومان این حادثه هولناك شفای عاجل و عافیت كامل از درگاه خداوند خواهانم. 

*******

گفتنی است؛ سانحه تصادف صبح روز سه شنبه 21 آذرماه 91، 2 دستگاه مینی بوس سرویس معلمان مدارس كه از شهركرد به سمت لردگان در حرکت بودند، با یکدستگاه کامیون، در محور بروجن - لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، باعث كشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 29 فرهنگی شد. /س

برچسب ها: تسلیت ، تصادف ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.