امروز بارش ها در شمال شرق و سواحل شرقي با شدت بيشتري همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بارش ها امروز در شمال شرق و سواحل شرقي خزر از شدت بيشتري برخوردار است و دامنه بارش ها محدود به شمال شرق و سواحل جنوبي درياي خزر خواهد شد، همچنين از بعدازظهر به تدريج سامانه بارشي فوق از مرزهاي شرقي خارج خواهد شد.

براساس اين گزارش، امروز با خروج سامانه فوق وزش بادهاي شمالي و سرد در قالب نقاط کشور به ويژه نقاط شرقي رخ خواهد داد و طي روزهاي آينده خليج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شديد مواج خواهد بود.

اين گزارش حاکي است، از عصر فردا به تدريج در برخي مناطق غربي سواحل درياي خزر و شمال غرب کشور بارش برف و در روز شنبه براي برخي مناطق نوار شمالي کشور کولاک برف پيش بيني مي شود.

لازم به ذکر است، طي امروز آبگرفتگي معابر عمومي و اختلال در تردد جاده هاي کوهستاني به سبب بارش باران و برف در استان هاي خراسان رضوي، مازندران، گلستان، خراسان شمالي و باد شديد در کرمان، سيستان و بلوچستان، خراسان جنوبي و هرمزگان دور از  انتظار نيست.

همچنين در استان هاي خراسان شمالي، خراسان رضوي، خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان، يزد و کرمان طي امروز و فردا دماي هوا بين 5 تا 10  درجه کاهش مي يابد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار